Aranylemezre került ugyanis a Neverwinter Nights második részének első küldetéslemeze, a Mask of the Betrayer. Állítólag hihetetlenül felturbózott grafikát kapunk, epikus történetbe oltva - olyanba, amelyhez ez előtt csak a Planescape: Torment volt fogható -, ráadásul úgy, hogy az egészet végigjátszhatjuk az interneten, barátainkkal karöltve is. Bebarangolhatjuk az asztrális síkot, a Thayan varázslóiskola akadémiát, és a sötétség földjét is, miközben idáig soha nem látott újdonságok kápráztatnak minket. Számtalan új szörnyszülött (kéksárkányok, ősi entek, szolárok és kétfejű trollok) várja majd, hogy megmérkőzzön velünk, miközben egy lenyűgöző világot fedezhetünk fel. 60 epikus feat, 50 új veszélyes varázslat, új kasztok (Red Wizard of Thay, Spirit Shaman, Invisible Blade), és jelentősen felhasználóbarátabb kalandmodul-tervező vár ránk ebben az expanzióban. Úgy érzem, a Mask of the Betrayer is az a kiegészítő, amely tulajdonképpen azoknak az extráknak az összessége, amelyeket a kiadói nyomásra nem sikerült az alapjátékba passzírozni. De semmi gond, ellentétben a KOTOR második részének befejezésével, itt legalább - még ha pénzért is -, de javíthattak a fiúk. Várjuk sok-sok szeretettel!
NWN2: Mask of the Betrayer aranyon
A Bioware elkészítette a KOTOR-t, az Obsidian pedig zseniálisan folytatta azt. A Bioware elkészítette a Neverwinter Nightsot, az Obsidian pedig szintén remekül folytatta... Nemsokára megláthatjuk, vajon a küldetéslemez is remekre sikerült-e.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer megjelenés:
2007. október 12.
Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 5,5 GB
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#8
Echoes
2007. szeptember. 19. 11:51
Hát számomra az nwn 2 nagy csalódás volt. Az optimalizálatlanság még a legkisebb gond, az iszonyatosan döglött hangulathoz, valamint a közhelyes történethez képest. Valami újat is ki lehetne találni már, a jön a névtelen hős és megmenti a világot ez elfeledett, de annál erősebb gonosztól. Én örülnék a legjobban, ha túlszárnyalná a játék a Planescape Torment sztoriját, remélem beváltják ígéretüket a fiúk.
#7
NightBagoly
2007. szeptember. 18. 12:33
az nwn 2 szerintem sok tekintetben - főképp single - sokkal jobb volt, mint az elődje, már pedig ha ezen még dolgoztak, akkor itt kő kövön nem marad
#6
fyktyvf
2007. szeptember. 18. 09:12
Remélhetőleg az optimalizáltságon is javítottak. A történetről... Ki tudja? Azért itt Feargus Urquhart-ékról van szó...!
#5
paszi011
2007. szeptember. 16. 21:59
Hu a 2 nek csak a grafika volt a baja látom sokat javitottak rajta.
#4
Chavalier
2007. szeptember. 16. 17:11
Szégyen-gyalázat??? Hála az isteneknek, komoly kisebbségben vagy ezügyben Deltaleader. Remek játék volt az, méltó az elődjéhez, akárcsak az NWN2.
#3
Deltaleader
2007. szeptember. 16. 13:53
Nah, úgy látszik az Obsidian is rádöbbent, hogy mi kell a népnek, (a Kotor 2-féle szégyen-gyalázat után, épp ideje volt) hiszen az alapjáték is méltó volt az elődhöz, s úgy látszik az expanzió is hozza, amit kell. Ha ez ilyen jól megy továbbra is....huh mi lesz még itt.
#2
AdyBaby
2007. szeptember. 16. 12:58
Na ez nagy öröm! El is kéne kezdenem végre az alapot...
#1
]{redenc
Moderátor 2007. szeptember. 16. 12:43
No, remélem lesz belőle valami Gold verzió, és akkor mehet a kosárkámba!