A Novus Mundus – Conquest of the New World című magyar fejlesztésű, nyílt világú játék egy MMORPG lesz, amely az Újvilág, azon belül is a Vadnyugat kolonizálásának korszakát állítja a középpontba. Az indiános program összekalapálását végző Epic Online Softwares már túl van egy sikeresnek tekinthető alfateszten, s most az Indiegogón keresztül a játékostársadalom segítségét kérik, hogy befejezhessék játékukat. Céljuk 96 ezer dollár összekalapozása.
A tervek szerint lesz itt minden, ami a kolonizációhoz szükséges: rombolható környezet, kiaknázható erőforrások, a terep által befolyásolt tulajdonságok. Településeink komplex társadalmat építhetnek ki, ahol a vezető befolyással lehet a játékosokra, és vice versa, a játékosok dönthetnek a vezető pozíciójáról. A játékosok viselkedése a játékmenetre is befolyással lesz: tőlünk függ, mennyi ideig tart majd a béke, és mikor tör ki a gyilok.
A Novus Mundusban lehetőségünk lesz NPC harcosokat felbérelni, akik a parancsainkat követve védik meg a táborunkat, vagy rohanják le az ellenséges tábort. A történelem amúgy nem fogja megkötni a kezünket, az indiánok bőrébe bújva akár új irányt is szabhatunk az események sodrásának. Képzeljük el, ha a Wounded Knee-i mészárlás nem következik be -- ugyan e tragédia valószínűleg nem kerül bele a játékba, de más jeles történelmi esemény vagy híres objektum igen. Például El Dorado, a templomos lovagok kincse, a Nazca-vonalak, vagy éppen a Machu Picchu rejtélye, ezeket mind-mind felfedezhetjük a szabadon bejárható pályán bolyongva.
A játékosok megszabhatják majd nevüket, kinézetüket (utóbbi esetben akár saját fotójukat is feltölthetik, és a Novus Mundus azt alakítja grafikus avatárrá), foglalkozásukat (halász, vadász, főnök, sámán stb.) és a nehézségi fokozattól függően a születési helyüket. Természetesen a játék folyamán a megalkotott hős fejlődni fog majd.
A harcoktól a vadászatokon át a bányászásig minden esemény valós időben zajlik, és a fő játékmenet mellett minijátékok is várhatók -- ezek a már említett felfedezésekhez kötődnek. A Novus Mundus ingyenes lesz, de egyes extra funkciókat csak kreditekért cserébe lehet használni, ilyenek például az NPC harcosok és őrök, az egyedi fegyverek és a végrehajtói pozíciók.
Néhányan kérdeztétek, hogy milyen is lesz a játék, hogyan fog kinézni a Novus Mundus MMORPG, amikor elkészül.
Az elmúlt héten időt és energiát nem kímélve összeraktunk mindent, amit a végleges verzióba gondoltunk és meg is valósíthatjuk. Több részt már láthattatok a tesztek során, de van amit még nem.
Igen, a képen látható minden egyes "ficsőr"-t meg fogjuk valósítani a kész játékban!
Legközelebb ezekről a finomságokról fogunk írni az oldalainkon, és majd jobban kielemezzük a képet is.
De addig is nézzétek meg és gondolkozzatok ti is rajta, melyik képrészlet milyen klassz tulajdonságokat jelenthet.
A kérdésekre is szívesen válaszolok/válaszolunk a GyIK oldalon.
Íme a kép:
A jelenlegi grafika és kinézet teljesen le lesz cserélve a végleges játékban, mivel tudjuk hogy 2014-ben ez már túl öregnek számít.
Ez akkor is fontos kérdés nekünk, ha tudjuk hogy a Novus Mundus legfontosabb élvezeti értéke nem a grafika, hanem a játékmenet.
Többen jelezték, hogy nagy segítség lenne, ha nem csak angolul, hanem az anyanyelvünkön is olvasható lenne a kampányleírás és videó.
Íme a kampány teljesen magyarul:
Katt ide...
Kikerült a kampányhoz a magyar feliratos videó:
A játék hivatalos magyar oldala: Itt...
Én is beadtam amit tudtam. Kipróbáltam és nagyon tetszett. Amennyit beszélgettem a többiekkel, nekik is bejött!
Szuper kis játék lesz ha összejön nekik! Drukkolok!
Spanyol voltam. Irtottuk az indiánokat, akiknek több táborát is láttam. Többször megöltek.
De a rohadék angolokkal volt a legtöbb bajom. Többször is ki*****ztottak.
Akkor jutottunk előre valamit amikor megválasztottak a szavazáson polgármesternek. Akkor össze tudtam fogni a lakosokat. Voltak még egyéb tisztségek, amiket a segítségért odaadtam. Lehet, nem volt fair a többiekkel szemben. De én vittem a vásárra a bőrömet.
Srácok, szuperül élveztem!
A legjobban az tetszett ahogy felülről láttam, ahogy haladok az erdőben. Úgy is kellett harcolni. Volt, hogy egy ismeretlen indián mentett meg. Aztám próbáltam vele beszélgetni.
De nem értettük egymást, */*/*-/3fdasfare4 Ilyeneket értettem amikor írtak nekem. Élmény volt!
Egyszer az elején, emlékszem azt hittem hogy a bétában még nem tudok megfulladni úgyhogy elkezdtem úszva megkerülni a partokat. Hogy ott majd biztonságban leszek. Hát srácok! Elfogyott az energiám és mivel úsztam, nem gyűlt tovább! Végül megfulladtam.
De tuti volt, hogy ha elkezdtem dolgozni, akkor kiléphettem a játékból és amikor visszamentem, akkor láttam hogy addig melóztam ameddig volt az energiámból. Aztán leállt.
Ja és volt egy eset, hogy messze a városomtól az erdőben hagytam ott a karit! Mentem aludni. Aztán amikor suli előtt még felnéztem, láttam hogy a karakterem mellett ott van egy hulla!
Hogy meglepődtem! Amíg aludtam megvédte magát a karim! Tudom hogy harcolt, mert fogytak a lőszerek és arrább álltam.
A legnagyobb nehézség amire emlékszem az volt, hogy amikor beszülettem a városba, kezdetben nem tudtam semmit. Nem tudtam mit tegyek. Aztán volt egy srác aki segített. Csak a rohadt angolok és a sok indián támadás ne lett volna!
Nagyon össze kellett fognunk. Csak úgy tudtunk együtt elmenni fát vágni ami az épületekhez kellett. Egyszer én voltam a csapat szeme, őriznem kellett a többieket.
Kaja is kevés volt. Aztán persze már elég. Szuper volt, most hogy így elkezdtem írni, előjöttek az élmények!
Akármi lesz is, köszönöm a fejlesztőknek az eddigi élményeket is! Komolyan mondom, nem volt azóta ilyen jó játékkal dolgom. Pedig csak béta volt. De úgy össze volt rakva, hogy csak na!
Ha tudok, majd még támogatok!
Csak csináljátok meg!
A költségvetés eloszlásáról ugyanis - mint kívülálló -, nem lehet fogalmad, és ha egy két fős csapat összetételéből te következtetni tudsz a két személy hozzáállásra, akkor hajrá, én sajnos nem bírok ilyen képességekkel.
Peace.
De annak nagyon örülök, hogy ezek szerint nem a teszttel volt bajod, és mivel nem ismerhetsz, velünk sem lehetett.
Peace.
1. variáció, ingyenesen: Like + megosztás és ha te leszel az első a kampány végén, egy csomó jutalmat kapsz (köztük béta belépést).
2. variáció: Vegyél "Perk"-et a kampánynál.
Nem a játék korai állapotát ítélem el (arról egy szót sem írtam), hanem a hozzáállást.
http://old-west-rpg.com/2014/01/24/uj_kontosben_a_gyik/
Javasolnám, a Creative Commons licensszel közzétett képek felhasználását a weboldalon a simán összeguglizottak helyett, akkor legalább jogilag rendben lehetne.
A költségvetés eloszlásáról ugyanis - mint kívülálló -, nem lehet fogalmad, és ha egy két fős csapat összetételéből te következtetni tudsz a két személy hozzáállásra, akkor hajrá, én sajnos nem bírok ilyen képességekkel.
Peace.
Igazad van, akkor egy programozó dolgozott a játékon, viszont nem volt több vezető (csak én, a programozó később elköszönt).
A leírásod alapján valószínűleg te a tesztelés legelején csatlakoztál a teszthez, akkor amikor még alig volt valami kipróbálható dolog, és az sem volt mindig működőképes.
Az alapján én sem mondanék jókat a játékról, sőőt..viszont dedikáltan csak annyi volt a teszt feladata, hogy kipróbáljuk az alapvető tulajdonságokat, hogy működik, mennyire játszható.
Akkoriban volt olyan eset, amikor egy játékos lerakott egy kukoricaföldet, hogy majd jól leszedi a termést, erre a kukoricaföld (egy komoly programozói hiba miatt) ellenséggé változott, szerencsétlen játékost pedig elkezdte kergetni a föld és ütötte, ahol bírta. Ő persze nem tudott rá visszaütni, hisz egy kukoricaföldet hogy lehetne megütni/rálőni?
Úgyhogy a srác lejátszotta az ismert horrorfilm egyik jelenetét, amikor a kukorica üldözi (végül megölte).
Egy szó, mint száz: ne ítélkezz egy nagyon korai teszt alapján, hiszen azóta közel ezren próbálták ki a különböző teszteket, és természetesen volt, akinek nem tetszett, de a többség jól szórakozott vele. Ezt onnan tudjuk, hogy néhány hónapja megkérdeztük őket.
A kérdésre adott válaszok eredménye alapján pedig kijelenthetem, hogy több száz embernek nagyon tetszett és várják a játékot.
((Megjegyzem, volt aki már egy későbbi, de kezdetleges tesztért fizetett, amikor kipróbáltuk, hogy mennyire tőkeképes a játék. Jobb fizetési arányt hozott az a teszt, mint a legtöbb böngészős játék!))
Megjegyzem volt egy valódi indián játékosunk is, és még neki is tetszett....bár magyarul nem tudott, úgy próbálta ki a játékunkat, és csak később, a teszt végén írta meg nekünk, hogy ő valójában egy valódi indián lány (már nem tudom melyik népből) és majd amikor elkészülünk a teljes játékkal, akkor ő is jönni fog játszani, plusz hívja a "testvéreit" is, csak hívjuk.
Szóval nem lehet az olyan rossz....
Nem a játék korai állapotát ítélem el (arról egy szót sem írtam), hanem a hozzáállást.
http://old-west-rpg.com/2014/01/24/uj_kontosben_a_gyik/
Javasolnám, a Creative Commons licensszel közzétett képek felhasználását a weboldalon a simán összeguglizottak helyett, akkor legalább jogilag rendben lehetne.
Részletekben teszteltük őket, egyik teszten az egyik ficsőrt, egy másikon a másikat. Remélem majd kipróbálod és megváltoztatod a véleményedet arra, hogy: mégiscsak meg lehet!
Úgyhogy a srác lejátszotta az ismert horrorfilm egyik jelenetét, amikor a kukorica üldözi (végül megölte)."
Hiba vagy sem, ez hatalmas.
Részletekben teszteltük őket, egyik teszten az egyik ficsőrt, egy másikon a másikat. Remélem majd kipróbálod és megváltoztatod a véleményedet arra, hogy: mégiscsak meg lehet!
Igazad van, akkor egy programozó dolgozott a játékon, viszont nem volt több vezető (csak én, a programozó később elköszönt).
A leírásod alapján valószínűleg te a tesztelés legelején csatlakoztál a teszthez, akkor amikor még alig volt valami kipróbálható dolog, és az sem volt mindig működőképes.
Az alapján én sem mondanék jókat a játékról, sőőt..viszont dedikáltan csak annyi volt a teszt feladata, hogy kipróbáljuk az alapvető tulajdonságokat, hogy működik, mennyire játszható.
Akkoriban volt olyan eset, amikor egy játékos lerakott egy kukoricaföldet, hogy majd jól leszedi a termést, erre a kukoricaföld (egy komoly programozói hiba miatt) ellenséggé változott, szerencsétlen játékost pedig elkezdte kergetni a föld és ütötte, ahol bírta. Ő persze nem tudott rá visszaütni, hisz egy kukoricaföldet hogy lehetne megütni/rálőni?
Úgyhogy a srác lejátszotta az ismert horrorfilm egyik jelenetét, amikor a kukorica üldözi (végül megölte).
Egy szó, mint száz: ne ítélkezz egy nagyon korai teszt alapján, hiszen azóta közel ezren próbálták ki a különböző teszteket, és természetesen volt, akinek nem tetszett, de a többség jól szórakozott vele. Ezt onnan tudjuk, hogy néhány hónapja megkérdeztük őket.
A kérdésre adott válaszok eredménye alapján pedig kijelenthetem, hogy több száz embernek nagyon tetszett és várják a játékot.
((Megjegyzem, volt aki már egy későbbi, de kezdetleges tesztért fizetett, amikor kipróbáltuk, hogy mennyire tőkeképes a játék. Jobb fizetési arányt hozott az a teszt, mint a legtöbb böngészős játék!))
Megjegyzem volt egy valódi indián játékosunk is, és még neki is tetszett....bár magyarul nem tudott, úgy próbálta ki a játékunkat, és csak később, a teszt végén írta meg nekünk, hogy ő valójában egy valódi indián lány (már nem tudom melyik népből) és majd amikor elkészülünk a teljes játékkal, akkor ő is jönni fog játszani, plusz hívja a "testvéreit" is, csak hívjuk.
Szóval nem lehet az olyan rossz....
Oh és hogy nekem miért ez a Novus Mundus jut eszembe belőle