- Az EA állítólag egymillió dollárt fizetett Ninjának
- Arra kapta a pénzt, hogy az Apex Legends-et streamelje
- Más influencereket is megkerestek
Ha létezik olyan, hogy instant siker, akkor az Apex Legends annyira kimaxolta ezt a fogalmat, amennyire csak lehet, hiszen alig pár hét leforgása alatt sikerült elérni az 50 millió játékost. Ez persze több dolognak is köszönhető: a játék által képviselt minőség mellett többek között a jó időzítésnek is - na meg a jelek szerint annak is, hogy az EA és a Respawn Entertainment kellő támogatást kapott az influencerektől...
A Reuters értesülései szerint az EA nem kevesebb mint egymillió dollárt fizetett a Twitch legismertebb arcának, Tyler "Ninja" Blevins-nek, hogy promózza egy kicsit a játékot. A több mint 13 millió követővel rendelkező streamer az elsők között ugrott rá az Apex Legends-re a nagy nevek közül, de nem ő volt az egyetlen influencer, akit az EA megkeresett - állítólag a szintén nagyon népszerű, 6 millió követővel rendelkező Shroud is kapott egy csinos összeget a kiadótól.
Kontextusba helyezve a számokat: az egymillió dollár nagyjából a duplája annak, amennyit Ninja egy hónapban streameléssel keres. És bár a hírekre egyelőre az EA és Ninja képviselői sem kívántak reagálni, simán el tudjuk képzelni, hogy a kiadónak simán ért ennyit a promóció. Egy biztos: a hatása meglett, hiszen februárban az Apex Legends volt a legnézettebb játék a Twitch-en.