• Már napok óta játszható a Final Fantasy 7 Rebirth demója
  • Melynek látványvilágától nem mindenki van elragadtatva
  • Helyenként ugyanis meglehetősen csúnyán fest a Square Enix szerepjátéka
  • A megjelenésig persze még javíthatnak a grafika minőségén

A február 6-án tartott tematikus State of Play apropóján demót kapott az év egyik leginkább várt játékának tartott Final Fantasy 7 Rebirth, így mostanra elég sokan fejest ugrottak az RPG első, Nibelheim nevezetű fejezetébe – akár Cloud, akár Sephiroth bőrébe bújva. Mivel a február 29-én megjelenő remake első körben PlayStation 5-re érkezik (május 29-ig exkluzív a program, utána vélhetően PC-re is befut), okkal várják el a rajongók, hogy a megkapó történet és a szerethető karakterek mellett prezentáció terén se érhesse szó a ház elejét, pláne ilyen árcédula mellett. A jelek szerint azonban van még mit javítani ezen a fronton, a demo ugyanis megörökölt néhány gyermekbetegséget a PS4-re optimalizált Final Fantasy 7 Remake-ből.

A napokban többen billentyűzetet ragadtak annak kapcsán (leginkább X-en és Redditen), hogy a Final Fantasy 7 Rebirth helyenként meglehetősen csúnyácska, függetlenül attól, hogy a látványt előtérbe helyező Graphics vagy a nagyobb képkockaszámot eredményező Performance módban indítják-e el a kalandot. Leginkább a textúrák minősége adhat okot a panaszkodásra, de emellett a semmiből előugró grafikai elemek és a nem túl interaktív környezet (különös tekintettel a növényzetre) is belerondíthat az élménybe. Hozzá kell persze tennünk, hogy a demo még messze nem a végleges állapotokat tükrözi, szóval ezek a hibák senkinek ne vegyék el a kedvét, hiszen jobb esetben már nem lesznek benne a boltokba kerülő verziókba – vagy ha más nem, majd utólag érkező tapaszokkal gyomlálják ki őket a fejlesztők. 

finalfantasy7rebirthdemops5.jpg