A DMC: Devil May Cry egyre szimpatikusabbá válik, hisz az eleinte siralmasan kinéző előzménynek indult reboot mára kifejezetten várós akciójátékká vált, hála a sok látványos videónak és tiszteletben tartott játékmenetnek. A Capcom most még egy tulajdonságát leleplezte a programnak, mely minden keményvonalas DMC-rajongónak mosolyra görbíti a száját: az ifjú Dante pár játékmódban nagyon durva kihívással szembesül majd, mely csak a sorozat legelhivatottabb fanatikusait célozza.
A klasszikus Devil Hunter és Nephilim módokon túl kapunk egy Son of Sparda nehézségi fokozatot, melyben a szörnyek másként viselkednek majd és erősebbek ütnek -- ez az általános nehéz fokozat megfelelőjének tűnik elsőre. Az igazi buli a Dante Must Die!-jal kezdődik, melyben az ellenfelek hordákban támadnak és sokkal több életerővel bírnak, mind bármely másik módban.
Ezt követi a sorban a Heaven or Hell-mód, melyben minden szörny egyetlen ütés-lövés, beleértve csóró Dantét is -- bizony, nem elég mindenféle kombókkal aprítani, a saját bőrünkre is vigyáznunk kell. A hab a tortán viszont kétségkívül a Hell and Hell: itt minden lény ultraerős, és sok-sok pofont igényel a fűbeharapáshoz, Danténak viszont elég egy saller, és padlót fog.
Mi már nagyon várjuk a DMC-t, mert a fenti infók alapján egy kihívásban gazdag, szórakoztató hack 'n' slashsel leszünk gazdagabbak. És már a tejfölösszájú Dante sem olyan kínos, mint régen.
A klasszikus Devil Hunter és Nephilim módokon túl kapunk egy Son of Sparda nehézségi fokozatot, melyben a szörnyek másként viselkednek majd és erősebbek ütnek -- ez az általános nehéz fokozat megfelelőjének tűnik elsőre. Az igazi buli a Dante Must Die!-jal kezdődik, melyben az ellenfelek hordákban támadnak és sokkal több életerővel bírnak, mind bármely másik módban.
Ezt követi a sorban a Heaven or Hell-mód, melyben minden szörny egyetlen ütés-lövés, beleértve csóró Dantét is -- bizony, nem elég mindenféle kombókkal aprítani, a saját bőrünkre is vigyáznunk kell. A hab a tortán viszont kétségkívül a Hell and Hell: itt minden lény ultraerős, és sok-sok pofont igényel a fűbeharapáshoz, Danténak viszont elég egy saller, és padlót fog.
Mi már nagyon várjuk a DMC-t, mert a fenti infók alapján egy kihívásban gazdag, szórakoztató hack 'n' slashsel leszünk gazdagabbak. És már a tejfölösszájú Dante sem olyan kínos, mint régen.
Drako: pont a 3. részben nézett ki úgy mint egy búza
4 harci stílus már volt a DMC3-ban és 4-ben is.
"This could be both the best game Ninja Theory has made, and the best Devil May Cry Capcom has produced."
végül is a 4 (végre használható) harci stílus semmi