Tavaly július végén tettük közzé (lásd a kapcsolódó hírt), hogy a francia óriáskiadó megvásárolta a Heroes széria bitbe öntésének jogait, és már javában dolgoznak rajta, idei megjelenéssel. Nos, ebből már biztosan nem lesz semmi, hiszen a Ubi ma bejelentette: visszaadta a jogokat az NBC-nek, és letettek arról a tervükről, hogy a sorozatból játékot készítsenek.
És hogy miért nem olyan meglepő a hír? Nos azért, mert a szuperhősös széria borzalmas harmadik évadot produkál. Épp három napja adta hírül többek között a New York Post is, hogy az NBC kirúgta a hősös-mutánsos eposz két kulcsemberét, a forgatókönyvíró Jeph Loeb, és a producer Jesse Alexander urakat, mivel őket hibáztatják a bukásért. A tavalyi 11,6 milliós átlagnézettséggel szemben 9 milliót tudott összekaparni a Heroes az új évadban, amelyre rajongók és kritikusok egyaránt kiabálnak kígyót-békát, többek között a túl sok szereplőt, a zavaros sztorit, az egyedi „képregényes” íz elvesztését felhánytorgatva. A tévétársaság egyelőre nem árulta el, mi lesz a sorsa a szériának, illetve kit vesznek fel a kirúgottak helyére.
Ezek után (üzleti szempontból) talán érthető a Ubisoft döntése, ugyanakkor azért kár is, mert gondolom, már alaposan benne voltak a fejlesztésben, és csak elkelt volna a játékból egy-két millió – de ugye nem értünk mi ehhez...
És hogy miért nem olyan meglepő a hír? Nos azért, mert a szuperhősös széria borzalmas harmadik évadot produkál. Épp három napja adta hírül többek között a New York Post is, hogy az NBC kirúgta a hősös-mutánsos eposz két kulcsemberét, a forgatókönyvíró Jeph Loeb, és a producer Jesse Alexander urakat, mivel őket hibáztatják a bukásért. A tavalyi 11,6 milliós átlagnézettséggel szemben 9 milliót tudott összekaparni a Heroes az új évadban, amelyre rajongók és kritikusok egyaránt kiabálnak kígyót-békát, többek között a túl sok szereplőt, a zavaros sztorit, az egyedi „képregényes” íz elvesztését felhánytorgatva. A tévétársaság egyelőre nem árulta el, mi lesz a sorsa a szériának, illetve kit vesznek fel a kirúgottak helyére.
Ezek után (üzleti szempontból) talán érthető a Ubisoft döntése, ugyanakkor azért kár is, mert gondolom, már alaposan benne voltak a fejlesztésben, és csak elkelt volna a játékból egy-két millió – de ugye nem értünk mi ehhez...