A GamesCom során a Square Enix bemutatta, hogy mennyit haladtak a Final Fantasy XIV-gyel. Mint tudjuk, a játék katasztrofális startot vett, így a stúdió kénytelen volt szinte mindent kijavítani. A helyszínt és a történetet lecserélték, a játékmenetet pedig úgy javították ki, hogy a kezdő játékosoknak legyen ideje beletanulni az alapvető mozdulatokba, illetve ki is egészítették a harcrendszert a Final Fantasy VII-ben látott Limit Breakkel, amivel óriási támadásokat vihetünk be, ha jó ütemben használjuk.
A legtöbb változás azonban a grafika terén figyelhető meg, a csapat pedig annyira büszke a munkájára, hogy a fejlesztést vezető Josida Naoki ki is jelentette: „a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn a jelenleg kapható legszebb MMOG.” Persze azt gondolhatnánk, hogy a grafikai javulás együtt jár azzal, hogy egy combosabb gép kell a játékhoz, ám a Square biztosított minket arról, hogy komolyabb frissítés nem kell; akinek a mostani változat fut, annak a Realm Reborn is el fog indulni.
A frissített változat egyébként még továbbra sem kapott megjelenési dátumot, de a bétatesztelés télen elkezdődik, s a cég abban bízik, hogy a teljes változat is elstartolhat idén.
A legtöbb változás azonban a grafika terén figyelhető meg, a csapat pedig annyira büszke a munkájára, hogy a fejlesztést vezető Josida Naoki ki is jelentette: „a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn a jelenleg kapható legszebb MMOG.” Persze azt gondolhatnánk, hogy a grafikai javulás együtt jár azzal, hogy egy combosabb gép kell a játékhoz, ám a Square biztosított minket arról, hogy komolyabb frissítés nem kell; akinek a mostani változat fut, annak a Realm Reborn is el fog indulni.
A frissített változat egyébként még továbbra sem kapott megjelenési dátumot, de a bétatesztelés télen elkezdődik, s a cég abban bízik, hogy a teljes változat is elstartolhat idén.