Persze nem szabad gondolkodtató kalandjátékot várni: Cage arra utalt, hogy a Beyond az érzelmeinkre, a szellemünkre hat, és a játékélmény egy ilyen utazás során csak másodlagos tényező.
"Nem a hüvelykujjaikat akarom megtornáztatni, hanem az elméjüket." -- nyilatkozta a játékosokra célozva Cage az EDGE-nek. "Az a célom, hogy meglepjem az embereket. Olyasmit akarok nyújtani nekik, amit akarnak, de nem tudják, hogy akarják. Érzelmi utazásra hívom őket, élményt közvetítek. Nem »szórakoztatni« akarom őket, hanem hatni rájuk. Aztán persze lehet, hogy ez egy túlságosan idealista elképzelés, és nem ezt szeretnék látni a játékosok. De a cél akkor is ez a Beyondban: hogy más legyen a többinél."
Cage tehát marad annál a felfogásnál, ami a Heavy Raint is szülte, de ezek szerint a játék funkcionális része még tovább csökkenhet. Hogy ez mennyire jó, mindenki maga döntse el -- személy szerint én úgy gondolom, hogy amíg a történet és a hangulat rendben van, addig nem lehet nagy gond Cage új projektjével. Alant egy bemutató a játékról, hátha valaki lemaradt az E3-ról.
"Nem a hüvelykujjaikat akarom megtornáztatni, hanem az elméjüket." -- nyilatkozta a játékosokra célozva Cage az EDGE-nek. "Az a célom, hogy meglepjem az embereket. Olyasmit akarok nyújtani nekik, amit akarnak, de nem tudják, hogy akarják. Érzelmi utazásra hívom őket, élményt közvetítek. Nem »szórakoztatni« akarom őket, hanem hatni rájuk. Aztán persze lehet, hogy ez egy túlságosan idealista elképzelés, és nem ezt szeretnék látni a játékosok. De a cél akkor is ez a Beyondban: hogy más legyen a többinél."
Cage tehát marad annál a felfogásnál, ami a Heavy Raint is szülte, de ezek szerint a játék funkcionális része még tovább csökkenhet. Hogy ez mennyire jó, mindenki maga döntse el -- személy szerint én úgy gondolom, hogy amíg a történet és a hangulat rendben van, addig nem lehet nagy gond Cage új projektjével. Alant egy bemutató a játékról, hátha valaki lemaradt az E3-ról.
Akkor mégis mit akar? Unatkoztatni?
Szórakozás többféle van, te! Belefér az akció, az agytorna, a szemkáprásztatás és még sok-sok dolog, amely mind-mind azért van, hogy az ember ne unatkozzon, tehát: szórakoztató. Lehet bármilyen izzasztó gombnyomogatás egy játék, ha egyébként unalmas, akkor nem szórakoztató. Tehát: ha a Two Souls nem akar szórakoztatni, akkor minek készül el? (arról már ne is beszéljünk, hogy egy játék nem AKARhat....)