Druckmann a DICE Summit eseményen mesélt a fejlesztési folyamat nehézségeiről, ráadásul többedmagával: a beszélgetésen Cory Barlog, a Santa Monica Studio feje is ott volt. A témák között olyanokat találunk, mint pl. a kétség, ami fejlesztés közben többször is felmerül bennük, mint vezetőkben, de ami többeket is meglepett, az Druckmann "hogyan közelítik meg a karakterfejlődést több játékon keresztül" kérdésre adott válasza volt: ő alapból nem szokott arra gondolni, hogy egy címből több epizód is lehet.

"Erre a kérdésre nagyon könnyen tudok válaszolni, mert sosem gondolkodom több játékban, egész egyszerűen azért, mert annyira fel tud emészteni minket az aktuális előttünk álló cím(...) Szerintem azzal csak magadat jinxeled el, ha az első rész készítésekor a folytatáson kezdesz gondolkodni. Tudom, persze ott a The Last of Us 2. Igen, néha eszedbe jut egy ötlet, hogy jó lenne megvalósítani, ha van rá lehetőség. De alapból úgy közelítem meg a témát, hogy mi van, ha már sosem csinálhatok még egyet. Nem szoktam későbbre tartogatni az ötleteimet. Ha van egy jó ötlet, akkor mindent megteszek, hogy bekerüljön az adott címbe."

És hogy az oka annak, hogy Druckmann nem "mer" folytatásokkal tervezni? Szerinte ehhez olyan fokú önbizalomra van szükség, ami benne egész egyszerűen nincs meg. Ti mit gondoltok a témáról? Jobb ez így, hogy egyszerre csak egy epizód, aztán lesz ami lesz, vagy jobb lenne, ha már előre meg lenne tervezve minden?

A borítókép forrása: Naughty Dog