• A Dragon's Dogma 2 is jelen volt a Capcom Showcase-en
  • A fantasy RPG-ről maga a rendező, Icuno Hideaki beszélt
  • A játékban négyszer akkora bejárható területet kapunk, mint az elődben
  • A Pawnok pedig úgy fognak viselkedni, mint a valódi társak

Nem meglepő módon a 2012-es Dragon's Dogma (ami aztán PC-re is megjelent) folytatása is bemutatásra került az éjfélkor kezdődött Capcom Showcase-en, a fantasy RPG-ről ráadásul annak rendezője, Icuno Hideaki beszélt egy kicsit részletesebben. Elmondása szerint a Dragon's Dogma 2-ben négyszer akkora felfedezhető területet kapunk, mint az első rész esetében, a teljesen átszabott mesterséges intelligenciának köszönhetően pedig valóban úgy érezhetjük majd, hogy egy élő, lélegző világba csöppentünk bele – ami persze hemzseg a veszélyektől.

A programban ezúttal is egy Arisent alakítunk (kinek kasztját és kinézetét természetesen ismét mi választhatjuk meg), hozzá csatlakozhat egy fő Pawn, valamint két támogató Pawn – tudjátok, ezek azok a gép által irányított segítők, akik az első részben is mellettünk harcoltak. Hideaki szerint a megújult MI-nek köszönhetően valóban úgy fogjuk érezni, hogy hús-vér játékosok oldalán kalandozunk (még pacsit is tudunk osztogatni), így a Dragon's Dogma 2 úgy jellemezhető leginkább, mint egy sztoriközpontú single player cím, ami mégis kooperatívnak érződik. Ráadásul egy jól kinéző kooperatív játéknak, hiszen a RE Engine itt is szépen teszi a dolgát, ami a karaktermodellek és a környezet kidolgozása mellett a sokszor emeletnyi magas ellenfeleken is tetten érhető – a fizikáról már nem is beszélve, ami a játékmenet szempontjából is fontos tényező lesz. A szerepjáték egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal, annyi viszont biztos, hogy PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re érkezik.