Gyakori panasz az, hogy a modern játékok túl könnyűek; végig fogják a kezünket, s akár csukott szemmel is végigjátszhatók, nem úgy, mint a régi klasszikusok esetében, ahol bizony meg kellett izzadni azért, hogy láthassuk a stáblistát. Valószínűleg e nagyobb kihívásra vágyó játékosokra gondolt a Visceral Games, mikor beépítette a Hardcore módot, amivel csupán egyetlen életünk van, így nagyon körültekintően kell haladnunk, hiszen elegendő egy rossz mozdulat, és máris a játék legelején találjuk magunkat.
Ezen felül kapunk további három nehézséget a szokásos (könnyű, normál, nehéz) módokon kívül: a Classic módban az első Dead Space szabályai szerint játszunk, vagyis nincs nyersanyaggyűjtés és egyedi fegyverkészítés, csak tervrajzok alapján készíthetünk mordályt; a Pure Survival módban csak a megölt ellenfelek hullajtanak töltényt, elsősegélycsomagot és alkatrészeket, a New Game+ pedig lehetővé teszi, hogy az előző végigjátszásban megszerzett fegyvereinkkel és fejlesztéseinkkel a tarsolyunkban vágjunk neki újra a játéknak.
A felsoroltak mind a lemezen vannak és egy árva petákot sem kell értük fizetni, de legalább egyszer végig kell játszanunk a történetet, hogy kipróbálhassuk őket.
Ezen felül kapunk további három nehézséget a szokásos (könnyű, normál, nehéz) módokon kívül: a Classic módban az első Dead Space szabályai szerint játszunk, vagyis nincs nyersanyaggyűjtés és egyedi fegyverkészítés, csak tervrajzok alapján készíthetünk mordályt; a Pure Survival módban csak a megölt ellenfelek hullajtanak töltényt, elsősegélycsomagot és alkatrészeket, a New Game+ pedig lehetővé teszi, hogy az előző végigjátszásban megszerzett fegyvereinkkel és fejlesztéseinkkel a tarsolyunkban vágjunk neki újra a játéknak.
A felsoroltak mind a lemezen vannak és egy árva petákot sem kell értük fizetni, de legalább egyszer végig kell játszanunk a történetet, hogy kipróbálhassuk őket.
:it's something:
Röhej, hogy oda jutott a világ, hogy ezt bele kell írni a cikkbe.