Szögezzük le az elején, hogy az új rész dupla annyi fejlesztési időt kapott, mint az elődei - ezt úgy oldották meg, hogy az EA vancouveri stúdióját két csapatra osztották; reméljük, hogy ez az időtöbblet a minőségben is meg fog látszódni. Viszont ha én az egyszerű gondolkodásomból indulok ki, akkor nem ért semmit, hogy a csapatot két részre osztották, hiszen ha egy egész csapatnak egy év kellett egy NFS-hez, akkor egy fél csapatnak jó hogy dupla annyi idő kell...
A tavalyi ProStreet bevallottan Riccitiellónak sem tetszett, ezért ebben az évben újítanak (ismét). Az új rész történetközpontú lesz, és az elnök azt monda, hogy leginkább a Szállító című filmhez tudná hasonlítani. Egyelőre sem képek, se egy videó, de még annyi sem, hogy milyen platformokra fog megjelenni a játék, de minden ki fog derül az E3-on.
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
A tavalyi ProStreet bevallottan Riccitiellónak sem tetszett, ezért ebben az évben újítanak (ismét). Az új rész történetközpontú lesz, és az elnök azt monda, hogy leginkább a Szállító című filmhez tudná hasonlítani. Egyelőre sem képek, se egy videó, de még annyi sem, hogy milyen platformokra fog megjelenni a játék, de minden ki fog derül az E3-on.
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
a carbon és a pro street egy rakás volt
és sztem ez is lesz
a carbon és a pro street egy rakás volt
és sztem ez is lesz
Régebbi részekben vhogy jobban tetszettek a számok. Vegyes vagyok, szóval bármit meghallgatok, de a mostani részekben vannak olyan cuccok amik
egyenesen zavarnak, és el nem tudnám rá képzelni a száguldást.
NFS III Hometown c. pályáján a tanyasi zene a kemény (Little Sweaty Sow)
Ha már tuningolós kell, akkor szerintem simán összegyurhatták volna az Underground-ot és a ProStreetet, előbbi lehetőségeit, utóbbi "popularitását" (tömeg, buli, vagyis érzékelteti hogy van vmi élet és ezt némi interakcióval átültetni, elég nagy plusz lenne hangnyomásversenyre menni pl.), napszakváltást, csapatépítést (mint a GRID-ben, csak a karakterek kidolgozott hátterével és személyiségével), normálisabb töréssel (simán átemelhetnék a Burnoutból ), kisebb karakterszerkesztővel (mert a PS bukós "főhőse" azért gáz), nagyobb forgalommal az utcákon (mert nem hiszem hogy egy bazi amcsi város olyan kihalt este), változatosabb mappel (tengerpart, város, vidék, hegy) belső nézet (mert ciki hogy csak NFS-ben nincs) utóbbi kisebb modifikációja, illetve ingatlanvásárlás, vagy a "lakás" átalakítása (mert MW-ben elég illúzióromboló volt a Lamborghinit nézni egy putri kellős közepén) illetve színesebb képi világ (mint a PS-ben, mert nekem nem jött be az MW sárgás, vagy Carbon kékes dizájnja)
Ez az Autosculpt meg totál felesleges, sokkal változatosabb járműveket lehetett alkotni az U2ben ahol fix alkatrészekből volt nagy választék.
Régebbi részekben vhogy jobban tetszettek a számok. Vegyes vagyok, szóval bármit meghallgatok, de a mostani részekben vannak olyan cuccok amik
egyenesen zavarnak, és el nem tudnám rá képzelni a száguldást.
NFS III Hometown c. pályáján a tanyasi zene a kemény (Little Sweaty Sow)
Ha már tuningolós kell, akkor szerintem simán összegyurhatták volna az Underground-ot és a ProStreetet, előbbi lehetőségeit, utóbbi "popularitását" (tömeg, buli, vagyis érzékelteti hogy van vmi élet és ezt némi interakcióval átültetni, elég nagy plusz lenne hangnyomásversenyre menni pl.), napszakváltást, csapatépítést (mint a GRID-ben, csak a karakterek kidolgozott hátterével és személyiségével), normálisabb töréssel (simán átemelhetnék a Burnoutból ), kisebb karakterszerkesztővel (mert a PS bukós "főhőse" azért gáz), nagyobb forgalommal az utcákon (mert nem hiszem hogy egy bazi amcsi város olyan kihalt este), változatosabb mappel (tengerpart, város, vidék, hegy) belső nézet (mert ciki hogy csak NFS-ben nincs) utóbbi kisebb modifikációja, illetve ingatlanvásárlás, vagy a "lakás" átalakítása (mert MW-ben elég illúzióromboló volt a Lamborghinit nézni egy putri kellős közepén) illetve színesebb képi világ (mint a PS-ben, mert nekem nem jött be az MW sárgás, vagy Carbon kékes dizájnja)
Ez az Autosculpt meg totál felesleges, sokkal változatosabb járműveket lehetett alkotni az U2ben ahol fix alkatrészekből volt nagy választék.
Igazi NFS-ek a Hot Pursuit, High Stakes, Porsche Unleashed és Hot Pursuit 2 voltak.
Mindenesetre meglátjuk mi lesz belőle, de ez, hogy manapság autós játékot sztorira kelljen építeni hogy vmit kezdeni lehessen vele, már alapból nem sok jóval kecsegtet. Arra ott van a Driver, GTA és társai.
Igazi NFS-ek a Hot Pursuit, High Stakes, Porsche Unleashed és Hot Pursuit 2 voltak.
Mindenesetre meglátjuk mi lesz belőle, de ez, hogy manapság autós játékot sztorira kelljen építeni hogy vmit kezdeni lehessen vele, már alapból nem sok jóval kecsegtet. Arra ott van a Driver, GTA és társai.
Nekem személy szerint nem kéne megint egy Underground vagy Most Wanted újra, vmi kis elenyésző "újítással". Bőven elég volt a 3 rész, 3 év alatt...
Mint alább is írták, szerintem is jobb lenne az egzotikus tájakkal, és járgányokkal operáló NFS, csak ezt a stílust kiaknázta már a TDU...(kellett az NFS-nek átadni a stafétabotot...)
Másrészt, már maga a játék stílusa is eléggé tré, a nagyarcoskodó szereplőkkel az átvezetőkben (MW, Carbon) a ProStreetnek legalább vmi reálisabb hangulattal operált (ha kimegy az ember egy igényesebb tuningshowra, kb. olyesmit tapasztal)
A régi NFS-ekben nem kellett betétzene, ott volt Rom Di Priscolo, Saki Kaskas, Chrispin Hands, és társaik akik megoldották a zene kérdését, nem is akárhogy...nem vmi elcsépelt tré számok mentek játék közben, hanem teljesen a játékhoz illő, mégis egyedi, stílusos anyag.
Változatos pályák voltak, és érdekes módon, ha nem is dinamikusan, de lehetett váltani a napszakokat, most meg, 10 év után erre nem képesek (vagy tohonya lusta disznók)...
Visszasírom én azt a bizonyos '96-02-ig tartó szakaszt az NFS-ből...
Nekem személy szerint nem kéne megint egy Underground vagy Most Wanted újra, vmi kis elenyésző "újítással". Bőven elég volt a 3 rész, 3 év alatt...
Mint alább is írták, szerintem is jobb lenne az egzotikus tájakkal, és járgányokkal operáló NFS, csak ezt a stílust kiaknázta már a TDU...(kellett az NFS-nek átadni a stafétabotot...)
Másrészt, már maga a játék stílusa is eléggé tré, a nagyarcoskodó szereplőkkel az átvezetőkben (MW, Carbon) a ProStreetnek legalább vmi reálisabb hangulattal operált (ha kimegy az ember egy igényesebb tuningshowra, kb. olyesmit tapasztal)
A régi NFS-ekben nem kellett betétzene, ott volt Rom Di Priscolo, Saki Kaskas, Chrispin Hands, és társaik akik megoldották a zene kérdését, nem is akárhogy...nem vmi elcsépelt tré számok mentek játék közben, hanem teljesen a játékhoz illő, mégis egyedi, stílusos anyag.
Változatos pályák voltak, és érdekes módon, ha nem is dinamikusan, de lehetett váltani a napszakokat, most meg, 10 év után erre nem képesek (vagy tohonya lusta disznók)...
Visszasírom én azt a bizonyos '96-02-ig tartó szakaszt az NFS-ből...
NEm PS mint Playstation.