Szögezzük le az elején, hogy az új rész dupla annyi fejlesztési időt kapott, mint az elődei - ezt úgy oldották meg, hogy az EA vancouveri stúdióját két csapatra osztották; reméljük, hogy ez az időtöbblet a minőségben is meg fog látszódni. Viszont ha én az egyszerű gondolkodásomból indulok ki, akkor nem ért semmit, hogy a csapatot két részre osztották, hiszen ha egy egész csapatnak egy év kellett egy NFS-hez, akkor egy fél csapatnak jó hogy dupla annyi idő kell...
A tavalyi ProStreet bevallottan Riccitiellónak sem tetszett, ezért ebben az évben újítanak (ismét). Az új rész történetközpontú lesz, és az elnök azt monda, hogy leginkább a Szállító című filmhez tudná hasonlítani. Egyelőre sem képek, se egy videó, de még annyi sem, hogy milyen platformokra fog megjelenni a játék, de minden ki fog derül az E3-on.
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
A tavalyi ProStreet bevallottan Riccitiellónak sem tetszett, ezért ebben az évben újítanak (ismét). Az új rész történetközpontú lesz, és az elnök azt monda, hogy leginkább a Szállító című filmhez tudná hasonlítani. Egyelőre sem képek, se egy videó, de még annyi sem, hogy milyen platformokra fog megjelenni a játék, de minden ki fog derül az E3-on.
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
mint például az NFS 4 High Stakes
aki játszott már vele, az tudhatja, hogy egy csomó lehetőség (pl.:optikai, vizuális tuning, elég hosszú carrier (amiben egyébként a serlegek tetszettek ) egy csomó pálya, versenymód, zsaruk kellő mennyiségben, és jópár autó rendelkezésünkre állt.
szerintem ilyen lenne az ideális játék (bár egész jók lettek a HP 2 utáni részek is, de valami mindig hiányzott belőlük), egy kis grafikai és motor-karosszéria tuningal megtoldva
mint például az NFS 4 High Stakes
aki játszott már vele, az tudhatja, hogy egy csomó lehetőség (pl.:optikai, vizuális tuning, elég hosszú carrier (amiben egyébként a serlegek tetszettek ) egy csomó pálya, versenymód, zsaruk kellő mennyiségben, és jópár autó rendelkezésünkre állt.
szerintem ilyen lenne az ideális játék (bár egész jók lettek a HP 2 utáni részek is, de valami mindig hiányzott belőlük), egy kis grafikai és motor-karosszéria tuningal megtoldva