Az Electronic Arts nem adja fel a Need for Speed brandet, hanem új csapatokkal, egyszerre három új címen is dolgozik! Az új koncepció lényege, hogy a három cím egyike a hardcore, a másik a casual, a harmadik pedig a Play 4 Free játékosoknak szól. No de lássuk, pontosan miről is van szó...
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
"Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Need for Speed: Shift
Ezt a "kemény magnak", igazi gamereknek készülő játékot a Slightly Mad Studios hegeszti majd, akiknek a GT Legends és GTR 2 címeket is köszönhetjük. A fejlesztésben tanácsadóként két régi tag is részt vesz: az egyik Michael Mann, az EA Black Box producere, a másik az EA Games Europe egyik fejese, Patrick Soderlund.A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Need for Speed: Nitro
Ez lényegében egy arcade autóverseny lesz, csak Nintendo masinákra, tehát Wii-re és DS-re. Vibráló színek, őrült sebesség, és -- állítólag -- "szemkápráztató grafika" jellemzik majd a játékot (már amennyire e gépek hardverén ez lehetséges...).Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
Need for Speed: World Online
Ezzel a címmel a cég lényegében Ázsiába szeretne betörni, ahol hatalmas hagyománya van a "Play 4 Free" jellegű autóverseny játékoknak, amelyeket ingyen játszanak Kínában, Koreában és Ázsia más országaiban. A fejlesztőcsapat Szingapúrban dolgozik és -- mint az a címből is kiderül -- kizárólag az online versenyekre szeretnék benne helyezni a hangsúlyt."Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Hu de hülyén fogalmazok,már ellnézést.
Hu de hülyén fogalmazok,már ellnézést.
http://www.pcguru.hu/pcguru/letoltes.php?letoltid=1369&nev=BMW_M3_Challenge_
Ez egy régebbi, ingyenes játékuk! (BMW reklám)
Mellesleg ez se néz ki rosszul...
http://www.pcguru.hu/pcguru/letoltes.php?letoltid=1369&nev=BMW_M3_Challenge_
Ez egy régebbi, ingyenes játékuk! (BMW reklám)
Mellesleg ez se néz ki rosszul...
http://www.pcguru.hu/pcguru/jatek/ferrari_project_munkacim
Ez egy régebbi projectjük, majdnem ugyanilyen jól néz ki! Valószínűleg ez a játék eredetileg nem is NFS-nek készült!
Miért baj ha szimulálják a pilóta fejmozgását, és miért baj ha ilyesmi volt a TDU-ban is? Ez még nem jelenti azt hogy azt fogják koppintani (ebben biztos lehetsz, hogy nem ezt fogják tenni)... Hihetetlen milyen emberek vannak komolyan...
Ha egy játék úgy néz ki mint a Grid, most komolyan, az miért baj? Nem néz ki jól vagy mi? Ráadásul szerintem ez a kép pl. jóval kidolgozottabb mint a Grid...
A realizmusról meg: Szerintem az lenne a jó ha minden játéknál arra törekednének! A múlthoz meg sosem kell ragaszkodni... ragaszkodtak hozzá mikor kihozták az Underground-ot? Nem! Hát akkor most minek ragaszkodjanak egy olyan dologhoz ami az autókedvelők nagy részét elriasztja a játéktól?
Az meg egy hatalmas marhaság, hogy attól a játék könnyebb lesz, vagy élvezhetőbb, hogy arcade... eredetileg volt értelme gyártani ezeket a játékokat, mert nem tudtak csinálni jobbat, de most mi a fenének csináljanak buta fizikát egy játékhoz, ha már tudnak csinálni jót is?
http://www.pcguru.hu/pcguru/jatek/ferrari_project_munkacim
Ez egy régebbi projectjük, majdnem ugyanilyen jól néz ki! Valószínűleg ez a játék eredetileg nem is NFS-nek készült!
Miért baj ha szimulálják a pilóta fejmozgását, és miért baj ha ilyesmi volt a TDU-ban is? Ez még nem jelenti azt hogy azt fogják koppintani (ebben biztos lehetsz, hogy nem ezt fogják tenni)... Hihetetlen milyen emberek vannak komolyan...
Ha egy játék úgy néz ki mint a Grid, most komolyan, az miért baj? Nem néz ki jól vagy mi? Ráadásul szerintem ez a kép pl. jóval kidolgozottabb mint a Grid...
A realizmusról meg: Szerintem az lenne a jó ha minden játéknál arra törekednének! A múlthoz meg sosem kell ragaszkodni... ragaszkodtak hozzá mikor kihozták az Underground-ot? Nem! Hát akkor most minek ragaszkodjanak egy olyan dologhoz ami az autókedvelők nagy részét elriasztja a játéktól?
Az meg egy hatalmas marhaság, hogy attól a játék könnyebb lesz, vagy élvezhetőbb, hogy arcade... eredetileg volt értelme gyártani ezeket a játékokat, mert nem tudtak csinálni jobbat, de most mi a fenének csináljanak buta fizikát egy játékhoz, ha már tudnak csinálni jót is?
Valami ilyesmi volt a TDU-ban is nem? Hú, mekkora újítás. Már elnézést, de én nem egy összeollózott játékot szeretnék. A kép alapján még a hangulat is a GRID-ből lett lenyúlva. Ez biztosan nem egy screen abból?
Ja igen, még ami lényeges: miért kell erőltetnie mindenkinek a realizmust egy ilyen erős arcade múltú játéknál?
Valami ilyesmi volt a TDU-ban is nem? Hú, mekkora újítás. Már elnézést, de én nem egy összeollózott játékot szeretnék. A kép alapján még a hangulat is a GRID-ből lett lenyúlva. Ez biztosan nem egy screen abból?
Ja igen, még ami lényeges: miért kell erőltetnie mindenkinek a realizmust egy ilyen erős arcade múltú játéknál?