A mai nap frissült az új Need for Speed hivatalos oldalának Gyakran Ismételt Kérdések szekciója, és pár új információra tettünk szert. Ezek közül talán a legfontosabb az, hogy a Ghost Games és az EA jelenleg nem tervezi azt, hogy fizetős DLC-ket adjanak ki a játékhoz -- kizárólag ingyenes tartalombővítésekben gondolkodnak, még mikrotranzakcióról sincs szó.
A fejlesztők jelenetős támogatást ígérnek a megjelenés után. „Modernizálni akarom a Need for Speedet. Nem szeretném, ha egy éves termékként tekintenének erre a játékosok, hanem azt akarom, hogy az emberek felkarolják, hosszabb ideig tartsák meg és hosszabb időt töltsenek vele. Ez az, amit a Need for Speednek el kell érni, mert jelenleg nem beszélhetünk ilyenről.” -- mondta a Ghost Games producere, Marcus Nilsson augusztusban, mindmáig azonban nem részletezték azt, hogy mire számíthatunk.
Megtudtuk továbbá azt is, hogy a Need for Speed konzolos kiadásai 30 fps-sel fognak futni, ellentétben a PC-s verzióval, ami éppen azért késik, hogy a korlátlan képkockafrissítési sebességet biztosítani tudják a fejlesztők. Ezen kívül nem lesz osztott képernyős mód, de dolgoznak a kormányok és a manuális váltás támogatásán; a folyamatos internetkapcsolat továbbra is kötelező, de akárcsak a Rivalsban, itt is játszhatunk egyedül, ha inkább úgy szeretnénk; a versenyek csak este játszódnak; rendőrökként nem vezethetünk; egyszerre öt autónk lehet, illetve mindegyik járgányt meg lehet venni már a kezdéskor, csak pénzre van szükség.
Szuper, mindig utáltam az olyan hülyeségeket, hogy érj el egy szintet, aztán csak akkor veheted meg. Amúgy meg kíváncsi vagyok hogyan akarják elérni, hogy hosszabb távon is a gépek előtt tartsák a játékosokat. Azért nem volt egy nagy durranás az előző játékaikban sem unlockolni mindent.