Aki annak idején az 1848 című játékukkal játszott, az jól tudta már előre, hogy semmiféle igazán látványos elemet nem fog találni majd a játékmenetben. Adott volt egy nagy térkép, akkori országunk számtalan becses városával, egységeivel és természetesen az ellenfelekkel. A magyar körökre osztott stratégia egy igencsak jópofa alkotás lett, s a Hussar Games nevet egy csapásra megjegyeztük.
Ezúttal Napóleont és az ő észak-itáliai hódítását vették célba a srácok, amikor is a Napoleon in Italy című "hatszögalapú", körökre osztott stratégiai játékukat bejelentették. A műfaj tehát ugyanaz, a kijárt ösvényen haladnak tovább - teljes mértékben logikusan. Szerencsére semmi olyat nem ígérnek, ami megvalósíthatatlan lenne, így számíthatunk egy picit szebb külsőre, okosabb ellenfelekre és némileg összetettebb játékmenetre. A lényeg persze változatlan marad, így a cél az egyes nagyvárosok elfoglalása, valamint az ellenfelek hadierejének leigázása lesz. A játékos szabad kezet kap a hadsereg és a gazdaság irányításában, s ezen kívül nyolc kampányon keresztül kell irányítanunk a francia, az osztrák vagy a piemonti egységeket. Megjelenésről egyelőre még semmi lényegre törő információ nem szivárgott ki, ám helyette álljon itt néhány kép a játékból.
]{iegészítés: Picit azért járjuk körbe a játékot részletesebben! A számok tükrében: több mint 700 történelmi regiment korhű uniformisban, 240 korabeli vezető, 7 különféle egységtípus vár ránk. A 8 kampányt részletesen testre szabhatjuk, és kapunk egy bőséges oktatópályát is. A hadjáratok során váratlan, véletlenszerű események is előállnak, ami növelheti az újrajátszhatóságot. A stratégiai térképen (itt lehet lépni, a logisztikát irányítani) hét állapot, a taktikain (itt csatázunk) 5 formáció gondoskodik arról, hogy a karosszék-tábornokok megfelelő, átgondolt döntéseket hozhassanak. Három játékmód (egyszerű, részletes, realisztikus) és három, változó szabályrendszerű nehézségi szint vár ránk, no és többjátékos üzemmód is, a stílusnál megszokott opciókkal: hotseat, PBEM (e-mailes játék) és TCP/IP, mindemellé kampányszerkesztőt is kapunk bónuszként.
És ami még fontos: természetesen a gépigény is alacsony, hiszen egy fél-egy gigás proci, ugyanennyi RAM és egy 32-64 megás, akár DX7-es videokártya is elég lesz a játékhoz.
Ezúttal Napóleont és az ő észak-itáliai hódítását vették célba a srácok, amikor is a Napoleon in Italy című "hatszögalapú", körökre osztott stratégiai játékukat bejelentették. A műfaj tehát ugyanaz, a kijárt ösvényen haladnak tovább - teljes mértékben logikusan. Szerencsére semmi olyat nem ígérnek, ami megvalósíthatatlan lenne, így számíthatunk egy picit szebb külsőre, okosabb ellenfelekre és némileg összetettebb játékmenetre. A lényeg persze változatlan marad, így a cél az egyes nagyvárosok elfoglalása, valamint az ellenfelek hadierejének leigázása lesz. A játékos szabad kezet kap a hadsereg és a gazdaság irányításában, s ezen kívül nyolc kampányon keresztül kell irányítanunk a francia, az osztrák vagy a piemonti egységeket. Megjelenésről egyelőre még semmi lényegre törő információ nem szivárgott ki, ám helyette álljon itt néhány kép a játékból.
]{iegészítés: Picit azért járjuk körbe a játékot részletesebben! A számok tükrében: több mint 700 történelmi regiment korhű uniformisban, 240 korabeli vezető, 7 különféle egységtípus vár ránk. A 8 kampányt részletesen testre szabhatjuk, és kapunk egy bőséges oktatópályát is. A hadjáratok során váratlan, véletlenszerű események is előállnak, ami növelheti az újrajátszhatóságot. A stratégiai térképen (itt lehet lépni, a logisztikát irányítani) hét állapot, a taktikain (itt csatázunk) 5 formáció gondoskodik arról, hogy a karosszék-tábornokok megfelelő, átgondolt döntéseket hozhassanak. Három játékmód (egyszerű, részletes, realisztikus) és három, változó szabályrendszerű nehézségi szint vár ránk, no és többjátékos üzemmód is, a stílusnál megszokott opciókkal: hotseat, PBEM (e-mailes játék) és TCP/IP, mindemellé kampányszerkesztőt is kapunk bónuszként.
És ami még fontos: természetesen a gépigény is alacsony, hiszen egy fél-egy gigás proci, ugyanennyi RAM és egy 32-64 megás, akár DX7-es videokártya is elég lesz a játékhoz.
(Oké starcraftért elnézést kérek(bár ott is csak a grafikára gondoltam LOL), kicsit durva volt, de valljuk be ott SEM a grafika a lényeg)
Grat ]{redenc
Egyébként szerintem a játék szép. Topográfiailag helyes, pofás térkép, korhű, kivehető egységek, ízléses kezelőfelület. Őszintén nem tudom, minek kellene ennél szebb grafika egy virtuális táblás játékhoz... Gondolom, az előbb említett két emberkének egy sakktábla is bűnronda, és dzsungel kellene rá, meg 30 ezer poligonból "kifaragott" bábuk, hogy hajlandóak legyenek vele játszani.
(Az meg, hogy StarCraft2 olyan, mint egy legós játék... No, az az igazán röhejes megszólalás... Gratulálok...)
Geri003: Ott a Travian,nála is vannak 1000x szebb játékok,de így is sokan nyomják.
Remélem,hogy ez is ingyenes lesz,nagyon örültem neki amikor az Oktatási minisztérium tett egy jó dolgot(nem,nem a sulit akarta eltörölni),hanem ingyenessé tették a játékot.
A grafika pedig mindig a nagy klasszikus Panzer General-t juttatja eszembe