Az IGN-nek adott interjújában Jonathan Dumont kreatív igazgató egy kis extrát árult el az Assassin's Creed Shadows térképéről, amely a 16. századi Japán egy darabját foglalja magába. Az interjú szerint a régió nagyjából ugyanolyan méretű lesz, mint a 2017-es Origins ókori Egyiptoma, de sokkal realisztikusabb megközelítést alkalmaztak.
Elmondta, hogy a Ubisoft "nagyon szerette volna, ha a hegyek valóban hegyeknek érződnek", hiszen a valóságban rengeteg korabeli erődítmény épült magas hegyek tetejére. Charles Benoit játékigazgató hozzátette, hogy ezek az erődítmények komplett külön szinteknek fognak megfelelni, tehát nagyjából olyanok lesznek, mint az egyedi dungeonök a soulslike-játékokban. Ezúttal ismét két karaktert kapunk, a Shadows pedig lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a két karakter között bármikor zökkenőmentesen váltsanak, akár küldetés közben is.