A Lightbox Interactive legújabb játéka, a Starhawk nem volt olyan siker, mint azt a cég és a kiadó remélte: sem az értékelések (Metacritic: 77%), sem pedig az eladások (az első héten nem sikerült felkapaszkodni a Top 10-be) nem alakultak túl jól. Ilyenkor az a bevett szokás, hogy a cég létszámát csökkentik, s egy kisebb projekthez látnak hozzá, a Lightbox Interactive azonban nagyon megsínylette azt, hogy a Starhawk nem keltette fel a játékosok érdeklődését.
A csapat drasztikusan csökkentette a létszámát, elküldve a teljes munkaállományának 75 százalékát (ez 24 ember a 32-ből), illetve megváltoztatták az üzleti stratégiájukat is. A cég felhagy a konzolos játékok világával, és kisebb, de ambiciózus mobil programokat fognak készíteni, sőt már el is kezdődtek a munkálatok -- vagy legalábbis az előkészületek -- az első, iOS-re érkező játékukon.
A Starhawk sorsa egyelőre még kérdéses, hiszen a Lightbox Interactive a továbbiakban biztosan nem fogja frissíteni és csiszolgatni a játékát; lehetséges, hogy a Sony, vagy valamelyik stúdiója átveszi ezen feladatokat, de erre nincs garancia.
A csapat drasztikusan csökkentette a létszámát, elküldve a teljes munkaállományának 75 százalékát (ez 24 ember a 32-ből), illetve megváltoztatták az üzleti stratégiájukat is. A cég felhagy a konzolos játékok világával, és kisebb, de ambiciózus mobil programokat fognak készíteni, sőt már el is kezdődtek a munkálatok -- vagy legalábbis az előkészületek -- az első, iOS-re érkező játékukon.
A Starhawk sorsa egyelőre még kérdéses, hiszen a Lightbox Interactive a továbbiakban biztosan nem fogja frissíteni és csiszolgatni a játékát; lehetséges, hogy a Sony, vagy valamelyik stúdiója átveszi ezen feladatokat, de erre nincs garancia.