Tegnap kiderült, hogy késni fog a BioShock: Infinite. A hivatalos álláspont szerint azért csúsztak át jövő februárra, mert a fejlesztők új módokat találtak arra, hogy még jobbá tudják tenni a játékot. Az persze nem derült ki, hogy pontosan mi áll a késés mögött, ám egy új álláshirdetés szerint multiplayer módról van szó.
A játék bejelentésekor Ken Levine azt nyilatkozta: csak akkor lesz multiplayer mód a BioShock: Infinite-ben, ha találnak ennek implementálására egy megfelelő és élvezetes módot. Mivel a továbbiakban nem hallottunk semmit az erre vonatkozó tervekről, elkönyveltük magunkban, hogy végül csak szólista módot fog tartalmazni a játék -- mára azonban változott a helyzet.
A fejlesztők egy álláshirdetést helyeztek ki, melyben olyan szakembereket keresnek, akik értenek az Unreal Engine 3 hálózati kódjához, s a fő fejlesztőcsapat segítségével optimalizálni tudják a játék hálózati működését, valamint képesek szerver-, illetve felhasználói oldalon működő hálózati szolgáltatások kialakítására.
A nyomok tehát arra utalnak, hogy végül mégiscsak lesz multiplayer mód a várva várt BioShock: Infinite-ben, s pont emiatt nem kaphatjuk meg a programot még idén.
A játék bejelentésekor Ken Levine azt nyilatkozta: csak akkor lesz multiplayer mód a BioShock: Infinite-ben, ha találnak ennek implementálására egy megfelelő és élvezetes módot. Mivel a továbbiakban nem hallottunk semmit az erre vonatkozó tervekről, elkönyveltük magunkban, hogy végül csak szólista módot fog tartalmazni a játék -- mára azonban változott a helyzet.
A fejlesztők egy álláshirdetést helyeztek ki, melyben olyan szakembereket keresnek, akik értenek az Unreal Engine 3 hálózati kódjához, s a fő fejlesztőcsapat segítségével optimalizálni tudják a játék hálózati működését, valamint képesek szerver-, illetve felhasználói oldalon működő hálózati szolgáltatások kialakítására.
A nyomok tehát arra utalnak, hogy végül mégiscsak lesz multiplayer mód a várva várt BioShock: Infinite-ben, s pont emiatt nem kaphatjuk meg a programot még idén.