A 38 Studios vezetője, Curt Schilling egy korábbi interjúban azt nyilatkozta, hogy a Project Copernicus kódnév alatt készülő, Kingdoms of Amalur MMORPG-jük nem volt szórakoztató, s még maga a fejlesztőcsapat sem játszott a programmal, mely egyébként hat éven át készült, sok millió dollárt felemésztve. Az tagadhatatlan, hogy az MMORPG költséges munkálatai közrejátszottak a stúdió csődjében, ám az egyik fejlesztő szerint az nem igaz, hogy rossz lett volna a Copernicus.
A nevét elhallgató dolgozó beszámolója szerint az tény, hogy nem tudtak minden nap játszani a készülő programmal, ám ez nem azzal magyarázható, hogy nem volt kedvük, vagy mert rossz volt a termék, hanem azzal, hogy nem volt rendelkezésre álló szerver, vagy más elfoglaltságaik voltak -- amikor azonban le tudtak ülni a játék elé, már nehezen szakadtak el tőle. A bezárás előtti utolsó tesztelés kifejezetten szórakoztató volt, a játék egyik szakasza (25 zóna lett volna) ugyanis már nagyjából kész volt, a szerver is szépen működött, így a csapat nem nagyon akart visszamenni dolgozni.
A játékmenet a World of Warcrafthoz hasonló lett volna, ám jóval dinamikusabb csatákkal, amikben a játékosok nagyon erős hősnek érezhetik magukat. Olyan például sosem lett volna, hogy csak egyetlen NPC ellen harcolunk; legalább ketten vagy annál is többen rontottak volna ránk.
Az egyik kaszt a WoW warlockjának és a Diablo necromancerjének keveréke volt, ami állatokat bevetve harcolt, ezeket a kis csatlósokat pedig fel lehetett robbantani vagy megölni, hogy újra feltöltsük az életerőnket. A másik kaszt a varázsló, amelynek harcközben nem csak a rendelkezésre álló mana mennyiségét kell figyelni, hanem azt is, hogy az erősebb varázslatok ne visszafele süljenek el. Minden kaszt eltérő taktika használatát követelte meg, az viszont közös volt, hogy az ellenfelek mozgásának manipulálása és a képességek megfelelő időben való használata a kulcs.
A dolgozó szerint Schilling állításával ellentétben a játék nagyon is szórakoztató volt, s ha megkapták volna azt a kilenc hónapot, ami a munkálatok elvégzéséhez kell, egy igen jó játékot tudtak volna piacra dobni.
A játék jogai és az eddig elkészült anyagok jelenleg Rhode Island kormányzóságának tulajdonában vannak, ezeket pedig hamarosan áruba bocsátják, hogy visszaszerezzék a 38 Studiosnak kölcsönadott pénz egy részét, tehát nem kizárt, hogy végül elkészülhet a program egy másik csapat keze alatt.
Sajnos egyik videóhoz sincs hang, ne is állítgassátok a hangfalakat.
A nevét elhallgató dolgozó beszámolója szerint az tény, hogy nem tudtak minden nap játszani a készülő programmal, ám ez nem azzal magyarázható, hogy nem volt kedvük, vagy mert rossz volt a termék, hanem azzal, hogy nem volt rendelkezésre álló szerver, vagy más elfoglaltságaik voltak -- amikor azonban le tudtak ülni a játék elé, már nehezen szakadtak el tőle. A bezárás előtti utolsó tesztelés kifejezetten szórakoztató volt, a játék egyik szakasza (25 zóna lett volna) ugyanis már nagyjából kész volt, a szerver is szépen működött, így a csapat nem nagyon akart visszamenni dolgozni.
A játékmenet a World of Warcrafthoz hasonló lett volna, ám jóval dinamikusabb csatákkal, amikben a játékosok nagyon erős hősnek érezhetik magukat. Olyan például sosem lett volna, hogy csak egyetlen NPC ellen harcolunk; legalább ketten vagy annál is többen rontottak volna ránk.
Az egyik kaszt a WoW warlockjának és a Diablo necromancerjének keveréke volt, ami állatokat bevetve harcolt, ezeket a kis csatlósokat pedig fel lehetett robbantani vagy megölni, hogy újra feltöltsük az életerőnket. A másik kaszt a varázsló, amelynek harcközben nem csak a rendelkezésre álló mana mennyiségét kell figyelni, hanem azt is, hogy az erősebb varázslatok ne visszafele süljenek el. Minden kaszt eltérő taktika használatát követelte meg, az viszont közös volt, hogy az ellenfelek mozgásának manipulálása és a képességek megfelelő időben való használata a kulcs.
A dolgozó szerint Schilling állításával ellentétben a játék nagyon is szórakoztató volt, s ha megkapták volna azt a kilenc hónapot, ami a munkálatok elvégzéséhez kell, egy igen jó játékot tudtak volna piacra dobni.
A játék jogai és az eddig elkészült anyagok jelenleg Rhode Island kormányzóságának tulajdonában vannak, ezeket pedig hamarosan áruba bocsátják, hogy visszaszerezzék a 38 Studiosnak kölcsönadott pénz egy részét, tehát nem kizárt, hogy végül elkészülhet a program egy másik csapat keze alatt.
Sajnos egyik videóhoz sincs hang, ne is állítgassátok a hangfalakat.
Bár tény, azt nem tudom, hogy havidíjasnak készült-e. Ha nem akkor vegyétek semmisnek a kommentem.
Legközelebb lécci a videók elejére írjátok Már megiettem hogy mi a ****** történt