A Star Wars Outlaws bár nem lett mérhetetlenül pocsék játék, mégis sokan ráuntak vagy elengedték 2-3 misszió után. Amit szinte mindenki utált a játékban, azok az erőltetett lopakodós részek voltak, amelyekben azonnal elbuktál, ha kiszúrtak. Talán az MGS és Splinter Cell rajongók még örültek is ezeknek a misszióknak, csakhogy a végeredményt számos bug és glitch rontotta le – például velem előfordult, hogy egy birodalmi bázis másik végéből észrevett egy őr, pedig fedezékben mozogtam. Ezek a küldetések annyira mellémentek, hogy a korábbi kreatív igazgató, Julian Gerighty elismerte, hogy unfair volt az összes és jobb lenne inkább kiszedni őket.
A Massive Entertainment mindent megtett azért, hogy a megjelenés utáni javításokkal megpróbálja kijavítani és egy kicsit elviselhetőbbé tenni ezeket a missziókat, de az új kreatív igazgató, Drew Rechner érkezése után úgy tűnik, a csapat inkább úgy döntött, hogy kukázzák az összes ilyen küldetést. Ez egy új blogbejegyzésből derült ki, amiben Rechner kifejtette, hogy a ránk kényszerített lopakodást mostantól „szinte minden küldetéscélból” eltávolították. "Ez nem jelenti azt, hogy a lopakodás többé nem életképes, sőt, bizonyos esetekben előnyösebb lehetőség. Inkább azt jelenti, hogy ha lopakodás közben kapnak el, a küldetés nem fog sikertelenül zárulni, és nem fog visszadobni az utolsó ellenőrzőpontra. Ehelyett zökkenőmentesen lépsz át a harcba" – jegyezte meg Rechner.