Peter Molyneux a Gamingunionnak árulta el, hogy bár a Kinect remek szerkentyű, igenis hátránya a gombok hiánya.
"Elismerem, hogy vannak gondok a Kincettel. Mint beviteli eszköz legalábbis problémás. Mivel nincsenek rajta gombok, a navigáció bajos lehet a használata mellett. Ráadásul a gombok hiánya abban is nehezít, hogy nehéz a játékost utasítani bizonyos cselekvésekre. Még szerencse, hogy ezek a hátrányok nagy szabadsággal párosulnak, melyet igyekszünk kihasználni a The Journeyben."
Peter egyébként elmondta, hogy a kinectes Fable ötlete az MS-től való, lévén a kiadó kérte, hogy álljon elő valami hardcore játékkal a gépre. A gond csak az, hogy a The Journey olyan távol áll a keményvonalas gamerek értékrendjétől, mint a Dance Central a Halótól. Hiába, a kazuár élmény nem véletlenül kazuárnak terveztetett...
És képzeljétek el ezt 1,5-2 órán keresztül, főleg mikor 8 oldalról lőnek.
Sok szerencsét!
2.Mindenki tudta,hogy a Kinectel nehéz megoldani a mozgást,vagy bármilyen valamilyen komolyabb hangvételű játékot.
Komolyan kezdem unni,hogy valami híresebb fejlesztő,elemző vagy bánom is én mi,nyög valamit amit már mindenki tud,és akkor ezt itt reklámozzák,mintha most ő valami hatalmas okosságot mondott volna.
én teljesen egyetértek vele
look_papa:
Szerinted nagy élmény lenne ujjal hadonászva lövöldözni? Ugyan már
Ez maximum egy fegyver alakú kontrollerrel lenne picit is élvezhető, de én továbbra is az egér+bill-re szavazok. Most komolyan, nem elég jó ez?!
Inkább törnék magukat szebb,hosszabb,jobb játékok elkészítésével, mint ilyen haszontalan kísérletezgetéssel.
Ja, mert a szobakommandózás felnőttes, mi?