A Modern Warfare 3 a matchmaking mellett támogatja a dedikált szervereket, s a játékon belül találunk egy beépített, RCON (remote console) lehetőségekkel és szavazással is kiegészített szerverkeresőt, amiben minden elképzelhető szűrési opciót beállíthatunk annak érdekében, hogy megtaláljuk az ideális játszóteret. Ugyanitt pedig elindíthatjuk a saját dedikált szerverünket is, ami felett teljes irányítást élvezünk -- még azt is szabályozhatjuk, hogy a játékosok miket oldhatnak fel a meccsek során.
A beállítások továbbá a grafikára is kiterjednek: ki- és bekapcsolható az SSAO (Screen Space Ambient Occlusion), és többek között állítható a DOF (Depth Of Field), az árnyékok, az élsimítás, valamint a textúrák részletessége is.
A csapat figyelmét természetesen a játék multiplayer módja sem kerülte el, azon belül is a leginkább sarkalatos téma, a csalók kérdése. Az MW 3-ban ezért több rendszert is bevetnek a meccsek védelme érdekében. A Steam-integrálásnak köszönhetően a Valve Anti-Cheat és a Steamworks CEG is véd majd minket, valamint egy harmadik, egyelőre nem részletezett eszközünk is lesz a nemkívánatos játékosok ellen.
Érdemes még megemlíteni, hogy most még csak 18 fős a multiplayer mód, de a fejlesztők azt fontolgatják, hogy a későbbikben bővítik a férőhelyet, s az is elképzelhető, hogy egy modkészletet is kiadnak. Egyelőre azonban azon dolgoznak, hogy a lehető legkevesebb buggal jelenjen meg a játék, s igyekeznek a lehető legtöbb hardverre optimalizálni a játékot, ez az igyekezet pedig meg is látszik a minimum gépigényen.
A beállítások továbbá a grafikára is kiterjednek: ki- és bekapcsolható az SSAO (Screen Space Ambient Occlusion), és többek között állítható a DOF (Depth Of Field), az árnyékok, az élsimítás, valamint a textúrák részletessége is.
A csapat figyelmét természetesen a játék multiplayer módja sem kerülte el, azon belül is a leginkább sarkalatos téma, a csalók kérdése. Az MW 3-ban ezért több rendszert is bevetnek a meccsek védelme érdekében. A Steam-integrálásnak köszönhetően a Valve Anti-Cheat és a Steamworks CEG is véd majd minket, valamint egy harmadik, egyelőre nem részletezett eszközünk is lesz a nemkívánatos játékosok ellen.
Érdemes még megemlíteni, hogy most még csak 18 fős a multiplayer mód, de a fejlesztők azt fontolgatják, hogy a későbbikben bővítik a férőhelyet, s az is elképzelhető, hogy egy modkészletet is kiadnak. Egyelőre azonban azon dolgoznak, hogy a lehető legkevesebb buggal jelenjen meg a játék, s igyekeznek a lehető legtöbb hardverre optimalizálni a játékot, ez az igyekezet pedig meg is látszik a minimum gépigényen.
- Operációs rendszer: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
- CPU: Intel Core 2 Duo E6600 / AMD Phenom X3 8750
- VGA: NVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1950 -- (Shader Model 3.0, 256 MB videokártya-memória)
- RAM: 2 GB
- HDD: 16 GB
Elég magas gépigény!
A dediált szerók jó, hogy itt is visszatérnek, a gond csupán az, hogy nem lehet rajtuk fejlődni
Ahhoz képest hogy ugyanaz a motor, elég nagyot ugrott a gépigény
MW2 gépigény:
OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
http://www.callofduty.com/message/46030
Nos nem meglepő gépigény egy 1000 éves félturbózót motortól. De legalább a gyengébb vasakon is menni fog.
Vérpistikék pedig játszhatnak az saját szabályaik szerint, rommá korlátozva a gémet UNRANKED módban, fejlődés mentesen.