Pár nap múlva a boltokba kerül a Modern Warfare 3, s noha részt vehetünk az oroszok által kirobbantott harmadik világháborúban, a játék igazi sztárja a multiplayer mód, amire a szokásosnál is több hangsúlyt fektettek a fejlesztők. Egyrészt átdolgozták a killstreak rendszert, majd több lehetőséget biztosítottak a fegyverek finomhangolására, s végül, de nem utolsósorban a multiplayer játékmódokra és opciókra is odafigyeltek.
A szokásos módok, mint a Team Deathmatch, a Capture the Flag és társai mellett két új csatlakozik a felhozatalhoz. A Kill Confirmedben -- hasonlóan a TDM-hez -- az a célunk, hogy minél többször öljük meg az ellenfél csapatának tagjait, a csavar azonban az, hogy a pontok elkönyveléséhez be kell gyűjtenünk az áldozatunk dögcéduláját, ám ezt el is orozhatják előlünk, ezzel megfosztva minket a ponttól. A másik mód, a Team Defender pedig a CTF egy variánsa, melyben szintén a zászló a főszereplő, ám az a csapat lesz a győztes, amelyik tovább magánál tudja tartani a lobogót.
A módokat természetesen különböző beállításokkal személyre szabhatjuk. Beállíthatjuk például azt, hogy milyen fegyvereket lehet használni, de megszabhatjuk azt is, hogy milyen perkek és killstreak jutalmak aktiválódhatnak. Az alkotásokat pedig megoszthatjuk a közösséggel is a Call of Duty Elite-en keresztül.
Még valami: ha valaki esetleg elvesztette volna a fonalat a Modern Warfare-saga egyébként nem túl bonyolult története során, a Major Nelson összeállított egy meglehetősen száraz videót az eddigi eseményekről, de e helyett inkább az IGN visszatekintését ajánlom, ami érdekesebben és sokkal szórakoztatóbban mutatja be, mi is történt eddig.
A szokásos módok, mint a Team Deathmatch, a Capture the Flag és társai mellett két új csatlakozik a felhozatalhoz. A Kill Confirmedben -- hasonlóan a TDM-hez -- az a célunk, hogy minél többször öljük meg az ellenfél csapatának tagjait, a csavar azonban az, hogy a pontok elkönyveléséhez be kell gyűjtenünk az áldozatunk dögcéduláját, ám ezt el is orozhatják előlünk, ezzel megfosztva minket a ponttól. A másik mód, a Team Defender pedig a CTF egy variánsa, melyben szintén a zászló a főszereplő, ám az a csapat lesz a győztes, amelyik tovább magánál tudja tartani a lobogót.
A módokat természetesen különböző beállításokkal személyre szabhatjuk. Beállíthatjuk például azt, hogy milyen fegyvereket lehet használni, de megszabhatjuk azt is, hogy milyen perkek és killstreak jutalmak aktiválódhatnak. Az alkotásokat pedig megoszthatjuk a közösséggel is a Call of Duty Elite-en keresztül.
Még valami: ha valaki esetleg elvesztette volna a fonalat a Modern Warfare-saga egyébként nem túl bonyolult története során, a Major Nelson összeállított egy meglehetősen száraz videót az eddigi eseményekről, de e helyett inkább az IGN visszatekintését ajánlom, ami érdekesebben és sokkal szórakoztatóbban mutatja be, mi is történt eddig.
Igen,rühellem a gl-es parasztokat.De tudod,okkal vannak szabályok külön szerókon.
Azért nem mondanám hogy a példám szélsőséges...Ahol voltam mindig ezt csinálja mindenki...Ott annyirajó lenne rájuk robbantani a házat...de neeem,darálni kell,mert ez egy ilyen kisebb map...
A kráterekre visszatérve nem tetszik,hogy bf3-ban ugyanolyan sima a talaj,mintha nem történt volna semmi...És csak egy ilyen barna foltot látunk.BC2-ben legalább jobban lehetett látni a különbséget a "szétrombolt" és a sima talaj között.Figyelj oda legközelebb,láthatod a különbséget.De ez csak szőrszálhasogatás.
Hát,nem egy CoD annyi szent.
Vannak benne igazi hangulatos momentumok,de a csapat szerencsétlenkedése mindent elronthat...(Legtöbbször én mint egy egyszemélyes hadsereg robbantom föl az M-Comokat...És nyerünk.Cod skill FTW? )
freeeman:Ha neked a Grand Bazaar-on a smaw és rpg spam élvezetes ember-ember elleni küzdelem...De ízlések és pofonok.(Ugyanez Seine Crossing-on is)
Meg a mortarok,juj!
De figyelj,lehet,h a bf3-ban szebben omlik le a ház,de azon kívül szinte minden tekintetben gagyibb a rombolhatóság.Úgy értem,csak fix dolgokat lehet rombolni.(pleine Crossing-on 1-2 ház falát)
Mondjuk igaz,hogy így csődöt mondana az infantry mapos fölfogás,de ez egy "korszakalkotó",teljes rombolhatóságot adó játék.Papíron.
A kráterek is szebbek voltak bc2-ben.
De engem mondjuk ez érdekel a legkevésbé,csak javítsák ki a rohadt fagyásokat...
Legpuska: Az ARMA szerintem elég nehéz, (nagyon) szerintem sok embernek bejött. Van is folytatás. Ha nincs reklám, annak súlyos oka van, de ezt nem részletezem.
Stílus? Milyen az a stílus, ami nem jó? Ízlések, és pofonok! Minden játékstílusnak kialakult a maga eladási rétege.
A,hogy elverte-e a multiját az MW3-nak,rohadtul egyébtől függő.Nem mindenki van oda a csapatjátékokért.A BF például ritka szar ember-ember elleni gyors küzdelemben...Igazából ha jól belegondolsz,nem adrenalinpumpáló.Én,aki mindkettőt játszom,mindkettőhöz alkalmazkodom.
És lásd,hogy nem hazudok:
http://bfbc2.statsverse.com/stats/360/KleanZYouUP/
Nádzson menő mi?
Persze ezmég bc2 volt,amiben jobban lehet pusztítani,mint a bf3-ban
Sok mindenben fejlődött a játék. A grafikája meg szép. Nálam várós a játék!
A Battlefield-et meg már hanyagoljuk ha lehetséges, mert szerintem már susulyka unalmas minden hírnél ezt látni. -.-
Miért nem lehet normális keretek között a játékról beszélni? Ha meg nem tetszik a játék vagy ha csak fikázni meg szarozni tudod, akkor ne szólj hozzá. Nem kell minden egyes cod hírnél leírni azt hogy a cod így szar meg ugy szar...stb.
freeeman: Bocs, de nem értem.