Az április 20-án kiadott patch első és legfontosabb pontja, hogy bevezették az átalakított karaktermenüt, ami majd a jövőben érkező frissítéseknek nyújt otthon. No de miről is van itt szó, kérdezhetnénk. Nos, a kódsorokban turkálva a játékosok arra a következtetésre jutottak, hogy a kasztok mind-mind kapnak egy táskát meg valamilyen fejfedőt, amiknek talán valami szerepe is lesz a játékban. A heavy például egy rögbisisakot kap, a scout egy baseballsapkát, az engineer meg egy bányász tökfödőt, de persze itt még nincs vége az újításoknak, mert a nyomok arra utalnak, hogy visszatérnek a gránátok. Az elsődleges és másodlagos fegyverek, valamint a közelharcra alkalmas eszközök mellett egy üres rubrikát hagytak a fejlesztők, ahová gránátokat vagy akármi mást pakolhatunk, sőt úgy néz ki, a becses fegyvereinket módosíthatjuk is, növelve azok tárkapacitását vagy pontosságát, ám lehetséges, hogy csak korlátozott mennyiségű tuningfegyver lehet nálunk, így pont kapóra jön az a most bevezetett lehetőség, hogy törölhetjük a megszerezett extra fegyvereinket, ezzel helyet adva egy másiknak.
Ne feledjük azonban, hogy ezek a változtatások még nincsenek kőbe vésve, de az a kijelentés, hogy a sniper update a játék történetének legnagyobb horderejű frissítse lesz, némi bizakodásra ad okot.
Ne feledjük azonban, hogy ezek a változtatások még nincsenek kőbe vésve, de az a kijelentés, hogy a sniper update a játék történetének legnagyobb horderejű frissítse lesz, némi bizakodásra ad okot.
de én is elöre félek etöl az update töl nehogy nekem elölela tf2 hangulatát
"LoadoutSlot_Grenade" "Grenade"
"LoadoutSlot_pda" "Primary PDA"
"LoadoutSlot_pda2" "Secondary PDA"
"Attrib_ClipSize_Positive" "+%s1% Clip size"
"Attrib_ClipSize_Negative" "%s1% Clip size"
"Attrib_UberchargeRate_Positive" "+%s1% ÜberCharge rate"
"Attrib_UberchargeRate_Negative" "%s1% ÜberCharge rate"
"Attrib_DamageDone_Positive" "+%s1% Damage done"
"Attrib_DamageDone_Negative" "%s1% Damage done"
"Attrib_HealRate_Positive" "+%s1% Heal rate"
"Attrib_HealRate_Negative" "%s1% Heal rate"
"Attrib_FireRate_Positive" "+%s1% Faster firing speed"
"Attrib_FireRate_Negative" "%s1% Slower firing speed"
"Attrib_OverhealAmount_Positive" "+%s1% Overheal bonus"
"Attrib_OverhealDecay_Disabled" "Overheal bonus doesn't decay"
"Attrib_OverhealDecay_Positive" "Overheal bonus decays %s1% slower"
"Attrib_OverhealDecay_Negative" "Overheal bonus decays %s1% faster"
"Attrib_HealOnHit_Positive" "+%s1 Health on hit"
"Attrib_HealOnHit_Negative" "%s1 Health on hit"
"Attrib_CritChance_Positive" "+%s1 Critical hit chance"
"Attrib_CritChance_Negative" "%s1 Critical hit chance"
"Attrib_CritChance_Disabled" "No critical hits"
"Attrib_AddUber_OnHit_Positive" "Add %s1% ÜberCharge on hit"
"Attrib_Medigun_CritBoost" "ÜberCharge grants 100% critical chance"
"Attrib_DamageDoneBonus_Positive" "+%s1% Damage bonus on hit"
"Attrib_CritVsBurning" "100% Critical hit vs burning players"
"Attrib_DmgPenaltyVsNonBurning" "%s1% damage vs non-burning players"
"Attrib_NoCritVsNonBurning" "No critical hits vs non-burning players"
"Attrib_ModFlamethrowerPush" "No compression blast"
"Attrib_ModFlamethrower_BackCrits" "100% Critical hits from behind"
"Attrib_MaxHealth_Positive" "+%s1 Max health"
"Attrib_FistsHaveRadialBuff" "On Kill: +50 Health on nearby teammatesnOn Kill: +10% Crit Chance on nearby teammates"
"Attrib_CritBoost_OnKill" "On Kill: %s1 seconds of 100% critical chance"
"Attrib_Slow_Enemy_OnHit" "%s1% chance to slow target on hit"
"Attrib_Spread_Negative" "%s1% shot spread penalty"
"Attrib_BatLaunchesBalls" "This bat knocks out a mean stun ball"
"Attrib_DmgPenaltyVsNonStunned" "%s1% damage vs non-stunned players"
"Attrib_Scattergun_HasKnockback" "Knockback on the target and shooter"
"Attrib_BulletsPerShot_Bonus" "+%s1% bullets per shot"
"Attrib_NoDoubleJump" "Disables double jump"
"TF_Wearable_Headgear" "Headgear"
"TF_Unique_Headgear_Scout" "Batter's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Sniper" "Tooth Belt"
"TF_Unique_Headgear_Soldier" "Soldier's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Demoman" "Fro"
"TF_Unique_Headgear_Medic" "Medic's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Pyro" "Pyro's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Heavy" "Football Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Engineer" "Mining Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Spy" "Spy's Helmet"
A Snipernek meg kéne valami új cucc, pl a pici gépfegyver helyett valami nagyobb, meg a tácsövere valami fejlesztés is jól esne. Mindegy, majd meglátjuk mi lesz.
De pl most olvastam a Steam fórumon, hogy páran már törölték minden fegyverüket, igy nincs mivel lőniük.