Az Adobe sikere
Az Interbrand évente készít listát a legértékesebb márkákról a világon, amelyeket a márkaérték alapján rangsorol. Az Adobe 2021-ben a lista 79. helyére került fel, ami jelentős előrelépés volt a 2020-ban elért 98. helyhez képest. Ehhez képest is bravúr, hogy a vállalat 2022-ben a lista 21. helyén végzett, ami hihetetlen, már-már áttörő növekedés.
A vállalat márkaértéke tavaly meghaladta a 10 milliárd dollárt, azaz mind a cég által képviselt jelenbeli és jövőbeni érték, mind a márka ismertsége és a vásárlók lojalitása is jelentősen megnövekedett az elmúlt években.
Ez a kirobbanó siker egyrészről a vállat innovatív termékeinek és szolgáltatásainak köszönhető. A cég által kínált üzleti célú alkalmazások, mint például a Creative Cloud, a Document Cloud vagy a Marketing Cloud és az Experience Cloud, nagyban segítenek más vállalkozásoknak azok működésének és hatékonyságának javításában.
Minek köszönhető még a siker?
A hatalmas előreugrás másik közreműködője a vállalat erős márkaimázsa volt. A cég hosszú történelme és a magas minőségű szoftvertermékei okán az Adobe brand nagyon megbízható és elismert a piacon, miközben a vállalat lelkesedése, folyamatosan innovatív megoldásai és elkötelezettsége a vevők elégedettsége iránt töretlen.
Milyen cégek szerepelnek még a listán?
Az Adobe felkerülése az Interbrands legjobb cégek listájára jelentős elismerés, hiszen ez az egyik legelismertebb márkaértékmérő rendszer a világon. A listán szereplő minden cég (kivétel nélkül) a legmagasabb színvonalú terméket és szolgáltatást kínál.
Ezek a vállalatok, mint például a Microsoft, a Apple, a Google, az Amazon és a Samsung, mind a legismertebb és leggyakrabban használt márkák a világon, így az Adobe szerepeltetése ezen a listán azt jelenti, hogy a cég az elmúlt években olyan teljesítményt nyújtott, ami összehasonlítható a világ legnagyobb és legelismertebb cégeinek teljesítményével.
Az Adobe kiváló helyezése azt jelenti, hogy a cég elismert és népszerű márka a piacon, és ezt a népszerűséget sikeresen tudja is kommunikálni a vásárlói felé. Az, hogy a cég az elmúlt években nemcsak megtartotta a helyezését a listán, hanem feljebb is került a dobogón, az Adobe jövőbeli sikereit is előrevetíti valamennyire.