Az expanzió fő helyszíne Pandaria elfeledett kontinense. A földterület már több mint tízezer éve elérhetetlen mindenki számára, ám a Cataclysm világmegrengető eseményei után a sűrű erdőkkel és magas hegyekkel tarkított földdarab újra megnyílik előttünk, s lehetőséget kapunk feltárni titkait, s megismerkedni az új fajjal.
A World of WarCraft fennállásának során már sok új játszható faj mutatkozott be, ám a pandaren az első olyan, mely a háttértörténetéből kifolyóan nem kötelezte el magát sem a Hordához, sem pedig a Szövetséghez, így rajtunk áll a döntés, hogy melyik fél sorait gyarapítjuk. Az előttünk álló lehetőségek azonban nem merülnek ki ennyiben, hiszen egy új kaszt is érkezik, mely szintén szoros kapcsolatban áll a távol-keleti kultúrát előtérbe helyező Pandariával: ez a harcművészetre koncentráló szerzetes (Monk), ami támadó, védekező és gyógyító szerepkört is betölthet.
Az egyelőre megjelenési dátum nélküli Mists of Pandaria továbbá felemeli a maximum szintet 90-re, amihez egy teljesen átdolgozott Talent System is csatlakozik, hogy könnyebben tudjunk alakíthatni karakterünk képességein. Ezen felül természetesen új helyszínek és küldetések is jönnek (többek között időre teljesítendő raidek), valamint lehetőségünk lesz a peteket is harcba küldeni egy új minijátékban.
A World of WarCraft fennállásának során már sok új játszható faj mutatkozott be, ám a pandaren az első olyan, mely a háttértörténetéből kifolyóan nem kötelezte el magát sem a Hordához, sem pedig a Szövetséghez, így rajtunk áll a döntés, hogy melyik fél sorait gyarapítjuk. Az előttünk álló lehetőségek azonban nem merülnek ki ennyiben, hiszen egy új kaszt is érkezik, mely szintén szoros kapcsolatban áll a távol-keleti kultúrát előtérbe helyező Pandariával: ez a harcművészetre koncentráló szerzetes (Monk), ami támadó, védekező és gyógyító szerepkört is betölthet.
Az egyelőre megjelenési dátum nélküli Mists of Pandaria továbbá felemeli a maximum szintet 90-re, amihez egy teljesen átdolgozott Talent System is csatlakozik, hogy könnyebben tudjunk alakíthatni karakterünk képességein. Ezen felül természetesen új helyszínek és küldetések is jönnek (többek között időre teljesítendő raidek), valamint lehetőségünk lesz a peteket is harcba küldeni egy új minijátékban.
Még szerencse, hogy nem kötelező megvenni!
Es ebben a kiegben sem a pandakon van a fo hangsuly, hanem az ally-horda kozti ellenteteket akarjak meg jobban elmelyiteni. Reszemrol egy kicsit feludules, hogy nem megint egy vilagot elpusztitani/uralni akaro foellenfelet kell lenyomnunk, hanem egy kicsit a ket frakcio kozotti haboru jobban eloterbe kerul. Ezutan a kieg utan meg biztos eloveszik valamelyik fogonoszt (Illidan visszahozasaban is gondolkoznak).
Akkor nem mondhatom el a véleményem, mert negatív? Tényleg?
Egyszerűen ez teljesen más, mint az eddigi fősodor, nem illik ide. Olyan, mintha a CoD-ba (mindent a fiatalabb olvasóinkért) az űrlényeket, de nem a zombihoz hasonló játékmódban, hanem a történetbe, az egyjátékos kampányba... De már most is van, aki itt nyáladzik érte, mert a Blizz marketinggépezete tökéletesen nyomja le ezt a fost az emberek nagy részének torkán. Vedd észre magad: ha "CUKIAPANDA" felkiáltással osztod azt, akinek nem tetszik, akkor van egy rossz hírem számodra :3
bent mielőtt wow oldfag kocka
Ó, és két év múlva ugyanitt, ugyanekkor >arcom mikor bejelentik a pónis kieget
Mondjuk én el tudnék képzelni egy Medvedisznóembert,mint főbosst egy későbbi kieg kapcsán.