Az EGM hamarosan utcára kerülő októberi (nem elírás) számának címlapsztorija a Mirror’s Edge lesz. Az újság készítői ellátogattak a DICE műhelyébe, ahol alaposan kifaggatták a fejlesztőket. Owen O’Brien vezető producer például elmesélte, hogy a fókusz elvonása a fegyverektől az atmoszféra szerves része. Mint elmondta, legszívesebben kihagyták volna a játékból ezeket, de meg akarták adni a játékosnak a választás lehetőségét. Ám ha sok visszajelzést kapnak arról, hogy az emberek szívesebben játszanának olyan címmel, amiben nincsenek fegyverek, talán az lesz a folytatás, azaz a Mirror's Edge 2 alaptézise. A rendező, Johannes Soderqvist a belső nézet új játékstílusba „oltásának” nehézségéről beszélt, míg a forgatókönyv írója, Rhianna Pratchett a történet megalkotásáról nyilatkozott.
A legérdekesebbet azonban Tom Ferrer producer árulta el: a játékban lesz egy „Time Trial” mód, azaz a pályák minden egyes szekcióját megpróbálhatunk minél gyorsabb idő alatt teljesíteni. Ezeket az időket fellőhetjük az online toplistákra, sőt, mások „szellemadatait” letölthetjük onnan, így ha kíváncsiak vagyunk, az első helyen tanyázó kolléga miként ért el olyan jó eredményt, az ő adatát beimportálva a játékba karaktere piros sziluettként mozog majd előttünk, így megpróbálhatjuk utolérni, lekövetni a mozgását, illetve ellesni a trükkjeit. És bár más játékban is láthattunk már ilyesmit, az ötlet kétségkívül remek, és persze felettébb kézenfekvő.
A legérdekesebbet azonban Tom Ferrer producer árulta el: a játékban lesz egy „Time Trial” mód, azaz a pályák minden egyes szekcióját megpróbálhatunk minél gyorsabb idő alatt teljesíteni. Ezeket az időket fellőhetjük az online toplistákra, sőt, mások „szellemadatait” letölthetjük onnan, így ha kíváncsiak vagyunk, az első helyen tanyázó kolléga miként ért el olyan jó eredményt, az ő adatát beimportálva a játékba karaktere piros sziluettként mozog majd előttünk, így megpróbálhatjuk utolérni, lekövetni a mozgását, illetve ellesni a trükkjeit. És bár más játékban is láthattunk már ilyesmit, az ötlet kétségkívül remek, és persze felettébb kézenfekvő.
a COD4 toplisstáját mín usz 4000 elhalálozással vezetik...
ezt vajon hogy csinálta csávó???
elnézést hogy látatlánban megkérdőjelezem a tudásod
de mennyit kaszáltál a bizosítóktól ?
na jó, hányszor törted el valamid?
ez a topplista jó húzás arra sarkal, hogy már azért is menjünk neki újból annak a pályának... hm, de mikor jön már ki. (és mikor PCre )
Akkor már kezdjen el az ember parkourozni és képes lesz ugyan erre csak valóságban
De nagyon tetszik a játék. Ha eltörik a lábam ezzel fogok hülyülni.