A napokban aranylemezre került a Mirror’s Edge, azaz most már gőzerővel dolgoznak a sokszorosítóüzemek azon, hogy megfelelő mennyiségű lemezzel álljanak elő a vásárlók hadainak. A konzolos társaink már november 14-től kalandozhatnak Faith-szel, és ha lehet hinni Manuel Llanesnek (EA DICE), akkor mindezt 12 óráig fogják csinálni, ami akár több és kevesebb is lehet attól függően, hogy ki mennyit szöszöl egy pályán. Ami pedig a PC-s társadalmat illeti, a DICE szerint nekünk egészen 2009 januárjáig kell várnunk -- de legalább most már tudunk egy hozzávetőleges megjelenési dátumot.
A játék első ránézésre -- és másodikra is – jónak és egyedinek tűnik, hiszen ha emlékeim ne csalnak, nem igen volt olyan játék, ami parkour, azaz szabadfutók szemszögéből játszódott volna (kommentben ezt lehet cáfolni). Mint már tudjuk, a főhősnőnk a csinos Faith lesz, aki háztetőről háztetőre szállítja az értékes információkat, miközben megpróbálja tisztázni a gyilkossággal vádolt testvérét. Faith munkáját két különleges képessége segíti: az egyik a Runner Vision, ami megkönnyíti, hogy kiválassza a helyes utat, és a Reaction Time, ami pedig lelassítja az időt. A játékban lesz jó pár lőfegyver, de nem lesz létfontosságú a használatuk, nélkülük is jól elboldogulunk, sőt több gond lesz velük, mint nélkülük. Azonban ez a megoldás a híres játéktervezőnek, CliffyB-nek nem nyerte el a tetszését, szerinte több lövöldözés kellene a játékba.
A játék első ránézésre -- és másodikra is – jónak és egyedinek tűnik, hiszen ha emlékeim ne csalnak, nem igen volt olyan játék, ami parkour, azaz szabadfutók szemszögéből játszódott volna (kommentben ezt lehet cáfolni). Mint már tudjuk, a főhősnőnk a csinos Faith lesz, aki háztetőről háztetőre szállítja az értékes információkat, miközben megpróbálja tisztázni a gyilkossággal vádolt testvérét. Faith munkáját két különleges képessége segíti: az egyik a Runner Vision, ami megkönnyíti, hogy kiválassza a helyes utat, és a Reaction Time, ami pedig lelassítja az időt. A játékban lesz jó pár lőfegyver, de nem lesz létfontosságú a használatuk, nélkülük is jól elboldogulunk, sőt több gond lesz velük, mint nélkülük. Azonban ez a megoldás a híres játéktervezőnek, CliffyB-nek nem nyerte el a tetszését, szerinte több lövöldözés kellene a játékba.
De most hogy mondod, nekem ez lesz az első FULL belső nézetes játék, amit gamepaddal fogok tolni
Amit viszont nagyon szeretném, hogy beletegyenek, az egy automatikus kalibrálás, mert például az AITDben nagyon jó volt (és ha nem csal a memóriám (Heh... illik a kijelentés a játékhoz ) akkor az Assassin's Crednél is volt) Bár kilehet kísérletezni, hogy melyik gomb, melyik mozdulathoz van a legjobb helyen, de én lusta vagyok
Vagy esetleg van ennek a játéknak a típusára külön valami rövidítés?
Attól függ, milyen FPS...
Egyébként FPS is tökéletesen játszható gamepaddel...
Úgy lesz SZVSZ igazi élmény
Ha billentyűzet+egér kombóval nem lesz jó, akkor tuti, előveszem hozzá a gamepadot, de remélem, hogy nem lesz rá szükség.
Ha szeretném annak a kezelését, akkor így csinálnám.