• Mirage: Arcane Warfare részletek
  • Chivalry: Medieval Warfare csak varázslattal
  • Nyáron bétateszt
  • Valamikor 2016-ban megjelenés
  • NEM free-to-play

A Torn Banner Studios már javában dolgozik az új játékán, ami sok tekintetben az előző programjuk, a Chivalry: Medieval Warfare rokona, vagyis itt is belső nézetből kell legyaknunk az elénk kerülő játékosokat, a jól ismert formulát azonban varázslattal bolondították meg. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy itt már nem csak közelharcban dönthetjük el, ki az erősebb, hanem mágikus lövésekkel, távolról is kilőhetjük az ellenfeleket -- ezeket a lövéseket persze lehet blokkolni, ami a készítők szerint olyan mintha egymástól 20 méterre kardoznánk.

A Mirage: Arcane Warfare egy, az arab kultúra által inspirált világot mutat be, ahol két frakció vívja véres háborúját. A Bashrahni Emirate a helyi civilizáció elitje, akik a Jinn erejét vetik be, míg az Azar Cabal a városokból kitaszított közösség, akik a mágia forrásával, a Jinnaye-nel léptek kapcsolatba. Mind a két oldalon hat-hat kaszt közül választhatunk, amelyek más és más szerepet töltenek be a küzdelemben. 

A Vypress például egy gyors és mozgékony assassin, míg a Viglist inkább hátra marad és támogatja a többieket, de ott az Alcemancer, ami csak a varázslásra koncentrál, akinek ellenpólusa a Taurant, a tank. Mindezen kívül ott van még a Tinker, aki csapdákat állít, és az Entropist, aki egyszerre két szerepet lát el, támadót és védekezőt.

A Mirage: Arcane Warfare-ben az elsődleges szórakozási formán különböző varázslatos tárgyak ellopása, illetve területfoglalás a maguk történetével rendelkező pályákon, de természetesen egyéb multiplayer opciók is lesznek. Ezekbe már idén nyáron belekóstolhatunk, ugyanis ekkor lesz a bétatesztelés, amire a hivatalos oldalon lehet jelentkezni.

A Mirage: Arcane Warfare valamikor idén fog megjelenni, a Torn Banner Studios pedig kihangsúlyozta, hogy nem free-to-play játékról beszélünk. Az ár 30 dollár lesz.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!