• Minden eddiginél részletesebb pusztítást ígér a következő Battlefield-epizód
  • Legalábbis erre enged következtetni a Ripple Effect új álláshirdetése
  • Több program is formálódik jelenleg az egyes stúdióknál
  • Köztük egy solo kalandot ígérő darabbal

A Battlefield-széria mindig is azzal emelkedett ki leginkább a többi multiplayer FPS közül, hogy a DICE saját fejlesztésű Frostbite motorjának köszönhetően szinte teljesen leamortizálhatjuk benne az egyes pályaelemeket, így sok esetben még egy biztonságosnak tűnő épület sem jelent menedéket mondjuk egy tankkal szemben. Változó ugyan, hogy melyik felvonásban mekkora a pusztítás mértéke (talán a Bad Company első és második része járatta csúcsra ezt a mechanikát), de tény, hogy a rombolás kvázi egybeforrt az Electronic Arts sorozatával, a jövőben pedig még inkább előtérbe kerülhet ez a szegmens.

battlefield-5.jpg

A Tech4Gamers szúrta ki ugyanis, hogy a korábban DICE LA néven tevékenykedő Ripple Effect egy olyan szakembert keres a következő projektjéhez, aki "segít az ipar legrealisztikusabb rombolási effektjeinek létrehozásában". Tekintve, hogy a franchise eddig is az élen járt ezen a téren (persze a Teardownnal azért nem tudja felvenni a versenyt, de annak ugyebár ez a lényege), elég nehéz elképzelni, hogy hova tudják még fokozni a pusztítást, de nagyon úgy fest, hogy minden eszközt (és fejlesztőt) bevetnek a szintlépés érdekében. Az EA szerint a stúdió egy "teljesen új Battlefield-élményen dolgozik, amely a sorozat alapjaira épít", ezen túlmenően azonban semmit nem tudni a programról. Emellett egy kampányra fókuszáló felvonás is készül a Marcus Lehto vezette Ridgeline Games berkeiben, na meg persze a DICE sem ül a babérjain, hiszen a Battlefield 2042 szűntelen támogatása mellett új multiplayer élményre is számíthatunk a svéd csapattól. Az új érkezők számával tehát biztosan nem lesz probléma, szóval most már csak a minőség miatt kell izgulniuk a rajongóknak.