Mijamotó Sigeru, a Zelda, a Mario és a Donkey Kong játékok atyja sokféle programmal nyűgözte már le a nagyérdeműt, erőszakos címet azonban még aligha készített -- most komolyan, van olyan, aki komolyan tudja venni Mario tekik ellen vívott ádáz harcát? Na ugye, hogy nem. Épp ezért meglepő, amit Mijamotó a Kotakunak mondott a napokban:

"Igazából szívesen fejlesztenék egy FPS-t, csak nincs rá időm. Persze nem feltétlenül azok a kérdések állnának a középpontban, hogy »milyen fegyverem van«, vagy hogy »mekkorát sebez az ellenségeimen«. Számomra az FPS-ek struktúrája vonzó. Ott egy hatalmas 3D-s tér, amiben elvileg szabadon mozogsz, körül tudsz nézni, mindezt egy másik ember kivetüléseként -- azt hiszem ez nagyon érdekes."

Hogy miféle FPS-t csinálna Mijamotó, jó kérdés -- bár ha egyszer lenne is rá ideje sem valószínű, hogy belefogna, mert egy lövöldözős játék nehezen férne bele a Nintendo családbarát politikájába. Aztán persze ki tudja, végül is az Eternal Darknessről és a Metroidról sem mondtak le a cégnél.