Bizonyára emlékszünk még arra a szomorú bejelentésre, mikor CliffyB kijelentette, hogy a Gears of War második részéből nem lesz PC-s átirat. Akkor -- és talán még most is – sokan értetlenül álltak a dolog előtt, hiszen az előző részt nem csak a konzolok, de a számítógépek tulajdonosai is szép számmal vették. A napokban készült interjú a játék fő tervezőjével talán közelebb visz a megoldáshoz, aminek köze van a kalózkodáshoz, azonban egy másik beszélgetés során kiderült, hogy Mark Rein (Epic) nem ugyanezen az állásponton van.
A Total Video Games portál beszélgetettel Cliff Bleszinskivel, aki elárulta, hogy a játék már köze van az aranylemezre kerüléshez, és érthető módon büszke a csaptára, hogy el tudták készíteni a folytatást, amiről ugye tudjuk, hogy az első Gears után hat hónappal játszódik, mikor a locust újra támadásba lendült. Az új részben jóval nyitottabb harctereket kapunk, új ellenségeket, kibővített többjátékos módot, és még sorolhatnám, de jelen helyzetben ez sajnos nem érint minket, PC-seket.
CliffyB szerint a PC, mint platform teljesen más, mint régebben, és szerinte az a probléma, hogy azok az emberek, akik képesek spórolni, hogy egy új videokártyát vegyenek, azok elég okosak ahhoz, hogy használni tudják a torrenthálózatok nyújtotta lehetőségeket, és ezt a „high-end” játékok nagyon megsínylik. Továbbá azt is közölte, hogy számukra logikus, hogy az Xbox360 a fő fejlesztési platform a PC helyett, számos ok miatt, amik között a változó hardverfelépítés és a kalózkodás is szerepel.
Az Epic Games alelnökét, és egyben a PC Gaming Alliance tagját, Mark Reint megkérdezték, hogy mit szól ahhoz, hogy Cliffy szerint a kalózkodás a fő ok a PC mellőzésére. Rein érdekes módon szóba sem hozta a kalózkodást, ellenben arról beszélt, hogy az Xbox 360 legjobb játékát szeretnék elkészíteni, és ezért döntöttek a PC hanyagolása mellett, mert mikor az első részt fejlesztették, az erőforrásokat szét kellett osztani a két platform között, amit most nem szeretnének, mert abban bíznak, hogy ezzel egy jobb játék születik.
Reint arról is megkérdezték, hogy mi a véleménye a PC-s játékipart legkomolyabban érintő problémáról, ami nem más, mint az illegális letöltések. Rein szűkszavúan csak annyit mondott, hogy ezen a problémán közösen, egy csapatként dolgoznak, de érdemesebb volna megkérdezni az Intelt, hogy nekik mik a terveik a jövőre nézve ezzel kapcsolatban.
Úgy látszik, egyre halványabb az esély, hogy Marcus Fenixszel újra találkozunk a szeretett masinánkon, főleg úgy, hogy Bleszinski csak köti az ebet a karóhoz azzal, hogy minden interjúban, ahol megkérdezik tőle, hogy lesz-e a PC-s verzió, csak egy konok nemmel válaszol. De ahogy a mondás is tartja, a remény hal meg utoljára, hiszen láttunk már olyat nem egyszer, hogy titkolták egy átirat létezését.
A Total Video Games portál beszélgetettel Cliff Bleszinskivel, aki elárulta, hogy a játék már köze van az aranylemezre kerüléshez, és érthető módon büszke a csaptára, hogy el tudták készíteni a folytatást, amiről ugye tudjuk, hogy az első Gears után hat hónappal játszódik, mikor a locust újra támadásba lendült. Az új részben jóval nyitottabb harctereket kapunk, új ellenségeket, kibővített többjátékos módot, és még sorolhatnám, de jelen helyzetben ez sajnos nem érint minket, PC-seket.
CliffyB szerint a PC, mint platform teljesen más, mint régebben, és szerinte az a probléma, hogy azok az emberek, akik képesek spórolni, hogy egy új videokártyát vegyenek, azok elég okosak ahhoz, hogy használni tudják a torrenthálózatok nyújtotta lehetőségeket, és ezt a „high-end” játékok nagyon megsínylik. Továbbá azt is közölte, hogy számukra logikus, hogy az Xbox360 a fő fejlesztési platform a PC helyett, számos ok miatt, amik között a változó hardverfelépítés és a kalózkodás is szerepel.
Az Epic Games alelnökét, és egyben a PC Gaming Alliance tagját, Mark Reint megkérdezték, hogy mit szól ahhoz, hogy Cliffy szerint a kalózkodás a fő ok a PC mellőzésére. Rein érdekes módon szóba sem hozta a kalózkodást, ellenben arról beszélt, hogy az Xbox 360 legjobb játékát szeretnék elkészíteni, és ezért döntöttek a PC hanyagolása mellett, mert mikor az első részt fejlesztették, az erőforrásokat szét kellett osztani a két platform között, amit most nem szeretnének, mert abban bíznak, hogy ezzel egy jobb játék születik.
Reint arról is megkérdezték, hogy mi a véleménye a PC-s játékipart legkomolyabban érintő problémáról, ami nem más, mint az illegális letöltések. Rein szűkszavúan csak annyit mondott, hogy ezen a problémán közösen, egy csapatként dolgoznak, de érdemesebb volna megkérdezni az Intelt, hogy nekik mik a terveik a jövőre nézve ezzel kapcsolatban.
Úgy látszik, egyre halványabb az esély, hogy Marcus Fenixszel újra találkozunk a szeretett masinánkon, főleg úgy, hogy Bleszinski csak köti az ebet a karóhoz azzal, hogy minden interjúban, ahol megkérdezik tőle, hogy lesz-e a PC-s verzió, csak egy konok nemmel válaszol. De ahogy a mondás is tartja, a remény hal meg utoljára, hiszen láttunk már olyat nem egyszer, hogy titkolták egy átirat létezését.
A konzolokon is ugyan úgy megy a kalózkodás.
A PC-s játékok még olcsóbbak is mint a konzolos társaik.
Azt hiszik hogy majd PONT azokat nem másolják?
A konzolon még jobban fog terjedni a kalózkodás mint a PC-n.
Ha egy játék PC-re mondjuk 10-12e akkor az a konzolra egy 3-4e-vel drágább.
Persze hogy inkább letöltik.
Az egész játékipart kell megreformálni ahhoz hogy a kalozkódás abba maradjon és nem egy játékkal kell példát statuálni.
Ennek egyik módszere az árcsökkentés.
A másik dolog meg , hogy a konzolos játékokat is pc -n írják vagy programozzák.
krisz113: Nekem eredeti
Ja, és még valami, én nem figyeltem az első GoW fejlesztését, de ott is csak Xboxra fejlesztették, eleinte nem is csinálták PCre, nem? na de én úgy vettem ki a szavaiból, hogy a másik ok, az, hogy legutóbb is ketté kellett osztani a készítőket. Akkor már a legelején és úgy tervezték, hogy PCn is lesz GoW? mert ugye jóval az alap kiadása után kezdték átírni PCre. Megmagyarázná ezt nekem valaki?