- Az első rész egyik hibája a bejárható területek fantáziátlansága volt
- A videó tanúsága szerint ezen sikerült változtatni a fejlesztőknek
Korábban már betekintést nyerhettünk a Middle-earth: Shadow of War különböző játékmechanikai elemeibe: láthattuk már Talion-Celebrimbor egy testen osztozó kettősének képességeit és felszereléseit, no és persze a programot a nyílt világú játékok engeréből kiemelő nemezis-rendszert is. Éppen ideje volt, hogy kicsit nagyobb távlatokból is megcsodálhassuk a felfedezésre és felszabadításra/leigázásra (mint szinte minden, így ez is nézőpont kérdése) váró területeket. Az első részt ért kritikák egyike volt a tájak egyhangúsága, nos, a látottak alapján ezen sikerült sokat javítani a fejlesztőknek.
A Middle-earth: Shadow of War legújabb kedvcsinálójában megcsodálhatjuk a játék nyílt világát Seregost-tól Gorgoroth-ig, no és persze nem utolsó sorban a motorjának képességeit is csak dícsérni lehet a látottak alapján, nem pre-renderelt jelenetekről lévén szó. Persze láttunk már szebbet-jobbat, de Szauron szolgái uralta táj talán sosem volt vonzóbb. Mondjuk az is igaz, hogy effektíve halhatatlanként, testünkben egy szellem albérlővel mernénk csak kimerészkedni magunk is.