- Pozitívan fogadták az ítészek a Middle-earth: Shadow of Wart
- Negatívumként a kissé összecsapott sztorit emelték ki
- Illetve néhány teszt szerint túl sok benne a tennivaló
- Ezt leszámítva megegyeznek abban, hogy a játék elődjéhez képest minden téren fejlődött
Ugyan a hatalmasra nőtt Middle-earth: Shadow of War megjelenéséig még majdnem öt nap van, az első tesztek már befutottak róla, és szerencsére mindegyik igen pozitív, egyik sem húzza le a játékot.
Több kritika is kiemeli, hogy nagyszerű lett a harcrendszer, és igazán szórakoztató és érdekes a végletekig kidolgozott világ felfedezése. Sokan méltatják a Nemesis-rendszert, ami a tesztek alapján még kiforrottabb, mint amilyen a Shadow of Mordorban volt.
Negatívumként legtöbben a történetet említették, ezen a téren van néhány lyuk, egyes tesztekben a végső csavart ritka nevetségesnek tartották, illetve több helyen is összecsapottnak írták le. Mindemellett pár tesztben még megjegyezték, hogy túl sok tennivaló van a Middle-earth: Shadow os Warban. Íme a pontszámok:
- Game Informer – 9.5
- Games Radar – 4.5/5
- COGconnected – 94/100
- Shack News – 9/10
- Xbox Achievements – 85/100
- PC Games N – 8/10
- PlayStation Universe – 8/10
- Push Square – 8/10
- The Sixth Axis – 8/10
- Polygon – 7.5
- PC Gamer – 73
Én imádtam a sok felesleges hülyeséget a GTAV-ben (órákig tudtam teniszezni) vagy hogy esélytelen vagyok a karakter közel kimaxolása nélkül elérni a fő történetszál felét egy TES / Fallout / Witcher játékban a sok mellékküldi miatt... Sosem éreztem gondnak ha a térképen maradt tennivaló, ettől a játék csak gazdagabb lett.
És emlékszünk még az eredeti AC gagyi gyüjtögetős dolgaira is, vagy a sokadik Saint's Row ugyanarra a sémára épülő "activity"-jeire... Azokkal sem a számuk volt a gond, hanem hogy monoton és unalmas volt egy-két embernek...
Rendkívül rosszul érint, hogy a "több" valamit negatívumként említi "csak úgy"...
És nagyon remélem itt a sok tennivalót nem ilyen "hülyeségekre" értették, hanem esetleg az önismétlődő melléküldikre.
Bosszant persze ha lehúzzák, főleg hogy azért mert az első rész tetszett ezt előrendeltem. És az egy története sem igazán fogott meg, a harcrendszer és a csata volt ami igazán elszórakoztatott. Szóval ha ez itt is élvezetes marad és az irányíthatóság jó lesz nem hiszem hogy meg fogom bánni. A többi már csak tényleg adalék, amit vagy használok vagy nem.
De ilyenből is annyit bele lehet tenni, hogy végtelenségig keresi a játékos.
Én imádtam a sok felesleges hülyeséget a GTAV-ben (órákig tudtam teniszezni) vagy hogy esélytelen vagyok a karakter közel kimaxolása nélkül elérni a fő történetszál felét egy TES / Fallout / Witcher játékban a sok mellékküldi miatt... Sosem éreztem gondnak ha a térképen maradt tennivaló, ettől a játék csak gazdagabb lett.
És emlékszünk még az eredeti AC gagyi gyüjtögetős dolgaira is, vagy a sokadik Saint's Row ugyanarra a sémára épülő "activity"-jeire... Azokkal sem a számuk volt a gond, hanem hogy monoton és unalmas volt egy-két embernek...
Rendkívül rosszul érint, hogy a "több" valamit negatívumként említi "csak úgy"...
De ilyenből is annyit bele lehet tenni, hogy végtelenségig keresi a játékos.
Komolyan... Olyat hallottam már hogy túl monoton, vagy unalmas, de ilyet...
Mi lesz még itt ? Túl hosszú ? Túl szép ? Túl szórakoztató ?
Gondolom a sok tennivaló a sok melléküldit vagy esetleg az orkok vadászatát jelenti mint pl az első részben, és úgy gondolom h egyáltalán nem lesz kötelező megcsinálni.
Komolyan... Olyat hallottam már hogy túl monoton, vagy unalmas, de ilyet...
Ami inkább furcsa hogy már a megjelenés előtt vannak oldalak ahol 50%-on le van árazva a játék. Szerintem ha valaki kibír 1 hónapot fél áron hivatalosan is megkapja, de legkésőbb a karácsonyi vásáron. De legális oldalon is már most 15-25%-al olcsóbban árulják.