Tegnap megjelent az első játékmenet-videó a Middle-earth: Shadow of Mordorból, a látottak pedig megosztották a közönséget. Az olvasók egy részének tetszett, amit látott, míg mások egészen eltérő játékot vártak -- egy valamiben azonban nagyjából mindenki egyet értett, s ez az, hogy a program szakasztott olyan, mint az Assassin’s Creed.
Ezt persze nem csak a játékosok, hanem a szakma is észrevette, köztük az Assassin’s Creed-sorozat egykori vezető pozíciót betöltő fejlesztője is, aki Twitteren kvázi azzal vádolta meg a Monolith Productions és a Warner gárdáját, hogy átemelték az Assassin’s Creed 2 kódját és animációit a saját játékukba. „Komolyan, valaki mondja már el nekem, hogyan került az Assassin’s Creed 2 kódja és jó pár eleme a Middle-earth: Shadow of Mordorba?” -- tette fel a kérdést Charles Randall, aki jelenleg nem a Ubisoftnál, hanem a Capybara Gamesnél dolgozik a Below című játékon.
Jogosan kérdezhetitek: ezt mégis honnan veszi, ha nincs köze a Middle-earth: Shadow of Mordor fejlesztéséhez? Nos, ez tényleg jó kérdés, amit Randall egyik követője is a fejlesztőnek szegezett, a válasz pedig erre az volt, hogy mivel két évet foglalkozott az Assassin’s Creed 2-vel, ránézésre is felismeri a munkáját.
Miután Randall kicsit lehiggadt, jelezte: lehetséges, hogy a Ubisoft licencelte az animációkat és a kódot, vagy egyszerűen az Assassin’s Creedet használták sablonnak, tehát még véletlenül se higgyük azt, hogy tényleg lopással vádolná a Monolithot vagy a Warnert, bármennyire is erre utaltak a korábbi üzenetei.
szóval jogos,hány féle képpen lehet lemodellezni egy "átlagos" falmászást?:D
lényeg a lényeg,nekem tetszik maga a játék,orvgyilkolás szempontból pedig kidolgozottabnak tűnik mint az elmúlt évek Orvgyilkos Krédós játékai :D