Ugorjuk át a száraz tényeket, hiszen gondolom ez keveseket érdekel, az mindenesetre elmondható, hogy a cég kilábalt a gazdasági válságból, bár ugye ennek az ára több stúdió bezárása és sok ezer munkatárs elbocsájtása volt. Az Xbox 360 azonban jól pörög a piacon, így a cég végre ránk, PC-sekre is gondolt, nem is akárhogyan!
Miután az idei év végének nagy dobása mindenképp a Natal lesz, a Microsoft összeköti a kellemest a hasznossal: a forradalminak ígérkező mozgásérzékelős eszköz PC-s verziója mellé (amelyről már korábban mi is híreztünk) egészen exkluzív és izgalmas játékkínálat társul. A technológia fejlesztésében élen járó Lionhead például elkészíti a Fable II speciális változatát, amely ugyanúgy, mint az első rész, kibővített tartalommal, új területekkel és minden egyéb jósággal (beleértve a két DLC-t, a Knothole Island és See the Future pakkot is) érkezik Fable II: The Lost Kingdom címmel, ráadásul Natal-támogatással, így teljesítve ki a játékélményt.
Legmélyebben az akciószerelmeseknek kell a zsebükbe nyúlniuk. Először is oly sok év után a Bungie is bekopogtat hozzánk, és nem akárhogy: a Halo: The Ultimate War csomagban egybegyűjtve kapjuk meg a három Halo-FPS-t, ráadásul az első kettőt kipofozva (bár ennek részleteit még nem ismerjük, és nem is a Bungie dolgozik rajta, hanem egy külsős stúdió), melléjük társul természetesen a Halo 3 és az ODST (a Reach nem biztos, de az elemzők ezt sem zárják ki), sőt, ahogy a cím is sejteti, a Halo Wars RTS is bekerült a dobozba! A kiadónak sikerült befűznie az Epicet is, így végre ismét kezünkbe vehetjük Marcus Fenix irányítását a Gears of War II-ben, sőt ez a játék is Natal-támogatást élvez majd, és a hírek szerint ugyancsak extra tartalommal bír, elsősorban a multis élmények terén.
Aki jobban szereti a külső nézetes rombolást, annak örömhír lehet, hogy készül a Realtime Worlds 2007-es sikere, a remek Crackdown felújított, szintén natalos PC-s verziója (ugyancsak külsős team gondozásában), ráadásul a bejelentés szerint az új, második rész is érkezik majd platformunkra, és nem három év késéssel, hanem közvetlenül a megjelenés után! S végül, mint hab a tortán: Alan Wake, ugyan Natal nélkül, de eljön PC-re, minden korábbi híresztelés ellenére. Igaz, extrákat nem kapunk, sőt, eléggé durva gépigényre kell felkészülnünk, de azt hiszem, ennyi jó hír után ez majdcsak kibírjuk valahogy...
A könnyedebb szórakozást kedvelők számára lehet jó hír, hogy a Rare üdvöskéje, a Banjoo-Kazooie is tiszteletét teszi nálunk, ráadásul ez a kedves széria is bőséges tartalommal kényeztet minket. A blikkfangos Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts & Other Funs című csomagban a legutóbbi rész mellett helyet kapnak a korábban az Xbox LIVE Arcade rendszerére igazított részek, azaz az első (Banjoo-Kazooie) és a második (Banjo-Tooie) epizód is, szintén natalos bővítménnyekkel. Aki pedig a mókás papírállatkák szaporítását szerette, az is duplán örülhet, hiszen a Viva Pinata: Party in Paradise, ahogy a neve is sugallja, a két korábbi X360-exkluzív rész, a Trouble in Paradise és a Party Animals gyűjtőcsomagja, ugyancsak Natallal megfűszerezve.
Ha valaki még intenzívebb bulira vágyik, annak az éneklős Lips kibővített, sok bónusszal felspécizett verziója (Lips: All-Time Hits!), illetve a Dance Dance Revolution Universe 3 szintén natalos (ami ez esetben elég kézenfekvő) portja lehet örömhír, pihenésképpen pedig lehet vetélkedni a Scene It? Action! kvízkérdéseivel, amely mindkét korábbi rész (Lights, Camera, Action és Box Office Smash) kompilációja.
És a végére, tetejébe, mint koronát: jön a Forza Motorsport 3 is, szintén Natal-támogatással, sőt, PC-s extrákkal, bár ezek mibenlétéről egyelőre úgyszintén erősen hallgat a Microsoft -- de hát mégsem lőhetik el egyszerre minden puskaporukat, nem igaz?
Szóval tessék elkezdeni gyűjteni a téli ünnepekig hátralévő bő kilenc hónapban, durva karácsony elé nézünk!
Miután az idei év végének nagy dobása mindenképp a Natal lesz, a Microsoft összeköti a kellemest a hasznossal: a forradalminak ígérkező mozgásérzékelős eszköz PC-s verziója mellé (amelyről már korábban mi is híreztünk) egészen exkluzív és izgalmas játékkínálat társul. A technológia fejlesztésében élen járó Lionhead például elkészíti a Fable II speciális változatát, amely ugyanúgy, mint az első rész, kibővített tartalommal, új területekkel és minden egyéb jósággal (beleértve a két DLC-t, a Knothole Island és See the Future pakkot is) érkezik Fable II: The Lost Kingdom címmel, ráadásul Natal-támogatással, így teljesítve ki a játékélményt.
Legmélyebben az akciószerelmeseknek kell a zsebükbe nyúlniuk. Először is oly sok év után a Bungie is bekopogtat hozzánk, és nem akárhogy: a Halo: The Ultimate War csomagban egybegyűjtve kapjuk meg a három Halo-FPS-t, ráadásul az első kettőt kipofozva (bár ennek részleteit még nem ismerjük, és nem is a Bungie dolgozik rajta, hanem egy külsős stúdió), melléjük társul természetesen a Halo 3 és az ODST (a Reach nem biztos, de az elemzők ezt sem zárják ki), sőt, ahogy a cím is sejteti, a Halo Wars RTS is bekerült a dobozba! A kiadónak sikerült befűznie az Epicet is, így végre ismét kezünkbe vehetjük Marcus Fenix irányítását a Gears of War II-ben, sőt ez a játék is Natal-támogatást élvez majd, és a hírek szerint ugyancsak extra tartalommal bír, elsősorban a multis élmények terén.
Aki jobban szereti a külső nézetes rombolást, annak örömhír lehet, hogy készül a Realtime Worlds 2007-es sikere, a remek Crackdown felújított, szintén natalos PC-s verziója (ugyancsak külsős team gondozásában), ráadásul a bejelentés szerint az új, második rész is érkezik majd platformunkra, és nem három év késéssel, hanem közvetlenül a megjelenés után! S végül, mint hab a tortán: Alan Wake, ugyan Natal nélkül, de eljön PC-re, minden korábbi híresztelés ellenére. Igaz, extrákat nem kapunk, sőt, eléggé durva gépigényre kell felkészülnünk, de azt hiszem, ennyi jó hír után ez majdcsak kibírjuk valahogy...
A könnyedebb szórakozást kedvelők számára lehet jó hír, hogy a Rare üdvöskéje, a Banjoo-Kazooie is tiszteletét teszi nálunk, ráadásul ez a kedves széria is bőséges tartalommal kényeztet minket. A blikkfangos Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts & Other Funs című csomagban a legutóbbi rész mellett helyet kapnak a korábban az Xbox LIVE Arcade rendszerére igazított részek, azaz az első (Banjoo-Kazooie) és a második (Banjo-Tooie) epizód is, szintén natalos bővítménnyekkel. Aki pedig a mókás papírállatkák szaporítását szerette, az is duplán örülhet, hiszen a Viva Pinata: Party in Paradise, ahogy a neve is sugallja, a két korábbi X360-exkluzív rész, a Trouble in Paradise és a Party Animals gyűjtőcsomagja, ugyancsak Natallal megfűszerezve.
Ha valaki még intenzívebb bulira vágyik, annak az éneklős Lips kibővített, sok bónusszal felspécizett verziója (Lips: All-Time Hits!), illetve a Dance Dance Revolution Universe 3 szintén natalos (ami ez esetben elég kézenfekvő) portja lehet örömhír, pihenésképpen pedig lehet vetélkedni a Scene It? Action! kvízkérdéseivel, amely mindkét korábbi rész (Lights, Camera, Action és Box Office Smash) kompilációja.
És a végére, tetejébe, mint koronát: jön a Forza Motorsport 3 is, szintén Natal-támogatással, sőt, PC-s extrákkal, bár ezek mibenlétéről egyelőre úgyszintén erősen hallgat a Microsoft -- de hát mégsem lőhetik el egyszerre minden puskaporukat, nem igaz?
Szóval tessék elkezdeni gyűjteni a téli ünnepekig hátralévő bő kilenc hónapban, durva karácsony elé nézünk!
https://www.youtube.com/watch?v=vT2c0O-ZU2E
https://www.youtube.com/watch?v=qY2s16B83nI
Amugy Auchen jó az őssze hasonlitás, bár itt anyira nem látható a kűlőnbség a DX10 és a DX9 kőzőtt, van ahol jobban látszik van ahol kevésbé. De itt azét a DX9 és DX11 kőzt már látható a szakadék.
http://www.pcguru.hu/pcguru/blog/auchenfolde/unigine-heaven-benchmark
Csináltam egy-két képet a DirectX-ekről. Alul le van írva, hogy nézzétek meg őket teljes felbontásban.
Ettől nem félek mert amit írtál az baromság, ennyi ezen magyarázhatsz amit akarsz...
A különbség CSAK a programozás technikájában és a végeredmény által nyújtott teljesítményben van. Ha egy játék DX10-ben jobban néz ki, mint 9-ben, akkor az azért van, mert vagy szándékosan olyanra írták (pl. reklám célból, lásd Crysis), vagy mert a fejlesztők lusták voltak leprogramozni a bonyolultabb kódot (vagy sajnálták rá a pénzt).
linkelj képet
többire meg már nincs kedvem reagálni a nagy része baromság, főleg a "Ja és tanuld meg, adig őrűlj amedig a PC-sek hardwert vesznek, mert ha nem fognak venni akkor a 300k-t leteheted majd egy konzolért a pultra a kaszánál." mondat...facepalm
Godfather07: Az isten áldjon meg, szeműveg erre már mást nem tudok mondani. Azt meg ne meséld már be nekem hogy alig van kűlőnbség a DX9 és a DX10 kőzőtt. A DX10 és a DX11 kőzőtt nincs nagy kűlőnbség de a 9 és 10 kőzt azért van egy kisebb szakadék. Eleve sokkal élesebb és részletesebb a textura. Nálam pl 20-ad rangú hogy hogy néz ki egy játék. De ha már egyszer játszok valamivel akkor észreveszem a kűlőnbséget. Az meg hogy a texturák kőzt nincs kűlőnbség egy jó PC és egy box kőzőtt hát kac kac van azért ott kűlőnbség csak szét kéne nézni. Na jó az SF IV-nél tényleg nem nagy a kűlőnbség de máshol szemmel észre vehető.
CPU002 meg leírta a lényeget: "Ki mondta hogy a konzolos nem játékos. Csak egyszerűen a sportszintű játék még mindig PC-n van. A konzol sokáig a casual kategóriába tartozott és bocsásd meg ha a PC-nek időre van szüksége ahhoz hogy elismerje a kontrollerrel játszó honfitársai teljesítményét. Mert azért egy konzolos FPS egy kicsit könnyítettebb változata a PC-snek"
Annak meg csak őrűlj hogy megteheted hogy a PC-d is karban tartsd amellet meg még boxod is legyen. Ja és tanuld meg, adig őrűlj amedig a PC-sek hardwert vesznek, mert ha nem fognak venni akkor a 300k-t leteheted majd egy konzolért a pultra a kaszánál. mert a hardwer gyártok a kieset bevételt valahol befogják szedni, és az akkor majd a konzol lesz.
aki pedig annyi játékot MEGVETT és végigjátszott, mint Godfather, annak pontosan tisztában kellene lennie ezzel.
...és most jöhetsz szájkaratézni