A Microsoft xboxos divíziójának feje, Dennis Durkin az IndustryGamersnek adott interjújában fejtette ki, hogy az Xbox 360-nak vannak a legjobb exkluzív játékai a piacon.
"Szerintem ellenőriznie kéne az adatait, csak hogy összevethesse a first party teljesítményeket ebben a generációban, ugyanis szerintem a mi exkluzívjaink felülmúlják a konkurenseket." -- vágott vissza Durkin az exkluzívok minőségét firtató kérdésre.
"Nem vitathatja el a Forzát, ami egyre jobb lett és sok-sok millió példányban kelt el. Nem vitathatja el a Fable-t, ami szintén prominens helyen áll, és epizódonként 2-3 millió eladott példányt produkál. Aztán itt vannak a mostani címek, mint a Kinect Sports, ami 3 millió példányban kelt el. Szóval nem elég, hogy gondozzuk az olyan régi IP-ket, mint a Halo, de folyamatosan újakat dolgozunk ki."
Mr. Durkin roppant hevesen reagált a témával kapcsolatban, ez viszont nem jelenti azt, hogy igaza lenne. Ugyanis ahelyett, hogy az újságíró kérdését a hardcore réteg igényeihez igazítva értelmezte volna (ahogyan a tisztelt kolléga tervezte, ugyebár), az eladott példányszámokra hegyezte ki a választ. Bár a példának hozott játékok mind remek darabok, tény és való, hogy a Microsoft az idei E3 alapján főleg a casual rétegnek kedvez. A redmondi cég egyébként szeret nagy butaságokat mondani, emlékezzünk csak a kinectes atyaúristen Kudo Tsunoda azon kijelentésére, mely szerint az FPS-ek kihalóban vannak...
"Szerintem ellenőriznie kéne az adatait, csak hogy összevethesse a first party teljesítményeket ebben a generációban, ugyanis szerintem a mi exkluzívjaink felülmúlják a konkurenseket." -- vágott vissza Durkin az exkluzívok minőségét firtató kérdésre.
"Nem vitathatja el a Forzát, ami egyre jobb lett és sok-sok millió példányban kelt el. Nem vitathatja el a Fable-t, ami szintén prominens helyen áll, és epizódonként 2-3 millió eladott példányt produkál. Aztán itt vannak a mostani címek, mint a Kinect Sports, ami 3 millió példányban kelt el. Szóval nem elég, hogy gondozzuk az olyan régi IP-ket, mint a Halo, de folyamatosan újakat dolgozunk ki."
Mr. Durkin roppant hevesen reagált a témával kapcsolatban, ez viszont nem jelenti azt, hogy igaza lenne. Ugyanis ahelyett, hogy az újságíró kérdését a hardcore réteg igényeihez igazítva értelmezte volna (ahogyan a tisztelt kolléga tervezte, ugyebár), az eladott példányszámokra hegyezte ki a választ. Bár a példának hozott játékok mind remek darabok, tény és való, hogy a Microsoft az idei E3 alapján főleg a casual rétegnek kedvez. A redmondi cég egyébként szeret nagy butaságokat mondani, emlékezzünk csak a kinectes atyaúristen Kudo Tsunoda azon kijelentésére, mely szerint az FPS-ek kihalóban vannak...
Kit érdekel, hogy milyen élményt nyújtanak? Az üzlet az üzlet.
A PC-t ilyenkor nem szokás említeni.
Amúgy Godfathernél a pont, egy FullHD-s AAA játék van csak PS3-on, a Ridge Racer 7. De párszor ott is leesik a framerate.
laci: kettőből nulla
" Egyik konzollal sem lehet normális játékokat 1080-as felbontásban játszani"
Nem értem nem volt még konzolom nincs viszonyítási alapon!