Azzal nem vádolhatjuk Kodzsima Hideót, a Metal Gear-sorozatért felelős úriembert, hogy nem előrelátó. A jelenlegi és a következő generációra is megjelenő (de PC-re nem tervezett) Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain karaktereit alaposan újraterveztette, hogy azok erotikusabbak legyenek. Mindezt azért, hogy nagyobb kedvet kapjanak hozzájuk a cosplayerek és a figuragyűjtők. Minderről saját Twitter-csatornáján értekezett.
„Utasítottam Jodzsit (Sinkava Jodzsi, a játék művészeti vezetője), hogy készítsen erotikusabb karaktereket, és megtette.” – tweetelte. – „A célunk, hogy kedveltek legyenek cosplay-körökben, és jól menjenek az eladások."
Nos, ez is egy módja a játék és a hozzá tartozó termékek népszerűsítésének, csak nehogy az értelem lássa kárát, mint néhány korábbi játékban. Akárhogy is, a képen látható, Quiet nevű hölgyről nemsokára többet is megtudhatunk, többek között azt, hogyan fog festeni az erotikusabb változata, mert Kodzsima szerint ő sem volt „cosplay-kompatibilis.”
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nincs
a lepukkant narkós ringyók kifinomultsága jellemző a ruhatárára
ezen a képen is látszik hogy egy szál melltartó van rajta