A Dejobaan Gamesnél nem akármilyen kreatív emberek dolgozhatnak, hiszen tegnap bemutatták a legújabb játékukat, az AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! -- A Reckless Disregard for Gravityt (ez nem vicc). Ez a név kérem szépen elmond mindet, és ha ezért nem kapnak valami díjat, akkor haragudni fogunk.
A játék amúgy a bázisugrás világa köré épül, de itt -- ha lehet egyáltalán ilyet -- egy kicsit extrémebb vonalon indultak el a fejlesztők, hiszen több kilométeres szabadeséseket kell túlélnünk úgy, hogy az épületek lakosait kell szórakoztatnunk azzal, hogy különféle agyament trükköket hajtunk végre -- mint például minél közelebb súroljuk a felhőkarcolók szélét, vagy hogy színes négyzeteken repülünk át, de plusz pontok érdekében rémisztgethetjük is őket. Az igazi kihívás azonban abban rejlik, hogy minél gyorsabban suhanjunk, és hogy a talajhoz minél közelebb nyissuk ki az ernyőnket, illetve az is fontos, hogy a kijelölt landolási terület közepén érjünk földet.
A készítők elmondása szerint az ihletet az adta, hogy az egyik munkatársuk bázisugrásokról szóló videókat küldözgetett a programozóknak, akik csupán három nap alatt elkészítették a prototípust, amit aztán arra használtak, hogy a virtuális ejtőernyősöket minél jobban szétzúzzák.
Az AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! -- A Reckless Disregard for Gravity az idei harmadik negyedévben fog megjelenni kizárólag PC-re, egy nagyon kellemes gépigénnyel az oldalán.
Minimum konfiguráció:
(A videón a játék prototípusát láthatjuk, remélhetőleg a kész játék már nem lesz ilyen csúnyácska.)
A játék amúgy a bázisugrás világa köré épül, de itt -- ha lehet egyáltalán ilyet -- egy kicsit extrémebb vonalon indultak el a fejlesztők, hiszen több kilométeres szabadeséseket kell túlélnünk úgy, hogy az épületek lakosait kell szórakoztatnunk azzal, hogy különféle agyament trükköket hajtunk végre -- mint például minél közelebb súroljuk a felhőkarcolók szélét, vagy hogy színes négyzeteken repülünk át, de plusz pontok érdekében rémisztgethetjük is őket. Az igazi kihívás azonban abban rejlik, hogy minél gyorsabban suhanjunk, és hogy a talajhoz minél közelebb nyissuk ki az ernyőnket, illetve az is fontos, hogy a kijelölt landolási terület közepén érjünk földet.
A készítők elmondása szerint az ihletet az adta, hogy az egyik munkatársuk bázisugrásokról szóló videókat küldözgetett a programozóknak, akik csupán három nap alatt elkészítették a prototípust, amit aztán arra használtak, hogy a virtuális ejtőernyősöket minél jobban szétzúzzák.
Az AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! -- A Reckless Disregard for Gravity az idei harmadik negyedévben fog megjelenni kizárólag PC-re, egy nagyon kellemes gépigénnyel az oldalán.
Minimum konfiguráció:
- CPU: 1,5 GHz
- RAM: 1 GB
- VGA: 128 MB videomemória, és teljes DirectX 9.0c támogatás.
(A videón a játék prototípusát láthatjuk, remélhetőleg a kész játék már nem lesz ilyen csúnyácska.)