Noha a Wasteland 2 elkészítésére rendezett gyűjtés nem zakatolt úgy, mint Tim Schaferék esetében, panaszra nem lehet ok, hiszen csupán két nap kellett ahhoz, hogy a fejlesztéshez szükséges 900 ezer dollár összejöjjön, ráadásul még van 32 nap a gyűjtésből.
Az elkövetkezendő napokban becsorgó plusz összeget természetesen a játék bővítésére fogják fordítani a fejlesztők. Ha a projekt eléri az 1,25 milliót, nagyobb világtérképet, több pályát, történetet és zenét kapunk, másfél millió felett pedig még nagyobb bejárható terepet, összetettebb történetet, új karaktereket, több kihívást nyújtó játékmenetet, illetve Macintosh-, valamint Linux-átiratot ígérnek az InXile emberei.
„Igen, megcsináltuk! Ma úgy fogok aludni, mint egy csecsemő. Le vagyok nyűgözve, hogy mennyien támogattak. Egy álom vált ma valóra. Fantasztikusak vagytok mindannyian, hiszen csak a ti segítségetekkel jöhetett volna létre ez -- több mint 20 év után...” -- Brian Fargo, a játék vezető tervezője.
Az elkövetkezendő napokban becsorgó plusz összeget természetesen a játék bővítésére fogják fordítani a fejlesztők. Ha a projekt eléri az 1,25 milliót, nagyobb világtérképet, több pályát, történetet és zenét kapunk, másfél millió felett pedig még nagyobb bejárható terepet, összetettebb történetet, új karaktereket, több kihívást nyújtó játékmenetet, illetve Macintosh-, valamint Linux-átiratot ígérnek az InXile emberei.
zakatol nem zakatol, azért csak milla felett járunk, plusz a fejenkénti összegek nagyobbak, mint a double fine produkció esetében 38,3 vs 55,95 usd. lehet hogy kevesebben (ezt még meglátjuk), de jobban akarjuk .
ráadásul a schafer elsősége miatt jobban aratott szerintem.
ezenkívül az öreg harcosok visszatérése nem feltétlenül sikerül mindig úgy, mint ők vagy régi munkáik kedvelői várják.
szóval én óvatos vagyok, ettől függetlenül mindkét produkciónak sok sikert, remélem nem kanászodnak el azon az alapon, hogy a pénz megvan, fizu lesz egy ideig, kiadó ceo nem liheg a nyakunkba - a többire fütyülünk...