• Befutott a The Day Before 1.0.2-es frissítése
  • Amely javított a teljesítményen és a netkódon
  • De emellett a lövöldözés is élvezetesebbé vált
  • A Fntastic alkotása jelenleg az egyik legrosszabbra értékelt játék Steamen

Talán senkinek sem kell ecsetelnünk, hogy végül mekkora sikertörténetté vált a rendkívül rosszul kezdő Cyberpunk 2077, hiszen a CD Projekt RED még egy The Game Awards díjat is bezsebelt, amiért olyan kitartóan kalapálta a játékot. Nos, a The Day Before-ra szinte egészen biztosan nem vár hasonló karrier, mivel jelenleg a Fntastic botrányok övezte alkotása az egyik legutáltabb játék Steamen (a 16 000 értékelőnek csupán a 19%-a vélekedett pozitívan a programról), leginkább azért, mert végül nem is az lett, aminek eredetileg hirdetve volt. A megjelenés előtt ugyanis mindenki azt gondolta, hogy egy nyílt világú, a DayZ-t és a The Division-szériát idéző MMO-val állunk szemben, a debütálást követően azonban csakhamar kiderült, hogy egy extraction shooterrel (á la Escape from Tarkov) van dolgunk, és még abból sem a legjobb fajtával. Nem elég, hogy sokan be sem tudtak lépni a szerverek túlterheltsége miatt (ez legfőképp Észak-Amerikában volt jellemző), de emellett olyan bugosan is jelent meg a The Day Before, hogy arra még az "Early Access" plecsni sem mentség – nem beszélve arról, hogy amúgy magában a játékmenetben sincs túl sok köszönet.

A csapat szerencsére nem vonult el egy sötét sarokba, hanem igyekszik orvosolni a felmerülő (meglehetősen nagy mennyiségű) problémákat, az erőfeszítéseknek köszönhetően pedig már napvilágot is látott az 1.0.2-es frissítés, ami kiküszöböl néhány kritikus problémát. Kezdve azzal, hogy javult a teljesítmény és a netkód (legalábbis papíron), valamint mostantól több fertőzöttel futhatunk össze a világban bandukolva – ez mondjuk nem rossz adalék, mert eddig nem sok vizet zavartak a zombik. További jó hír, hogy innentől 1000 helyett 5000 Woodcoin üti a markunkat a feladatok teljesítéséért, a sokat kritizált lövöldözés pedig mind külső, mind pedig belső nézetben élvezhetőbbé vált, ami szintén örvendetes, tekintve, hogy a puffogtatás a játék lényege. Emellett a felbontást és a hangzást illetően is történtek kisebb változtatások, ám egyelőre azért senki ne számítson eget rengető javulásra. Sajnos nincs az az update, ami olyan programot varázsolhatna a The Day Before-ból, amit eredetileg ígértek a fejlesztők, de bízzunk benne, hogy legalább a zsákmány kimenekítésére épülő címek között képes lesz idővel feljebb kapaszkodni.