Rob Pardo jelentős egyénisége volt a Blizzard Entertaimentnek, amit két éve hagyott ott, munkássága során született meg a World of Warcraft, melynek vezető dizájnere volt. Most azonban más vizekre evez, és olyan szintén ex-Blizzardos nevekkel, mint a Josh Mosqueira (kreatív igazgató, Diablo III), Nick Carpenter (művészeti igazgató, Starcraft), Matthew Versluys (battle.net igazgató), és Min Kim, a Nexon America volt elnök-vezérigazgatója. Ilyen gárdával a háta mögött és a Riot Games, illetve az Andreessen Horowitz befektetői cég 25 millió dolláros tőkeinjekciójával együtt minden lehetőség adott, hogy valami nagyot alkossanak.
Mivel csak most alakult a stúdió, egyelőre még csak a csapat felbővítése és ötletelés zajlik, még azt sem tudni mely platformon szándékoznak debütálni, de Pardo elmondása szerint egy online többjátékos játékokban gondolkoznak. Akárhogy is legyen, kíváncsian várjuk az első bejelentésüket, és ti?
Lássuk akkor, Torchlight, exblizzes emberkék játéka, Firefall, szintén és Wildstar jó része is ex blizzardos volt.
Szerintem ha újítanak és nem másolnak valamit, akkor lehet, hogy lesz sikerük, de ugyanígy bele is bukhatnak a dolgokba.
A piac telítve van a szinte ugyanazokkal a játékokkal és senki sem mer érdemben nagyobbat előre lépni, mert akik megették páran, azok pofára estek, inkább ezért maradnak a bevált dolgoknál.