A Ubisoft régi terve szerint az Assassin’s Creed-széria a második rész után lepihent volna, hogy egy kis idő után újult erővel térjen vissza. A második rész azonban olyan jól teljesített mind a kritikusok kezei közt, mind pedig a pénztáraknál, hogy mostanra már egy éves sorozattal állunk szemben, s nem úgy tűnik, hogy lassulna a szekér.
A Ubisofttól Laurent Detoc arra a kérdésre, hogy szeretnének-e egy nyolcadik, kilencedik, vagy akár tizedik részt készíteni, azt felelte, hogy igen, sőt szeretnének mellékágakat is beiktatni. Meglátása szerint nincs olyan sorozat, amit ne lehetne évente új részekkel bővíteni, hiszen ha jó a játék, az emberek meg fogják venni.
Az AC3 vezető tervezője, Alex Hutchinson ehhez hozzátette, hogy az éves termelés tette lehetővé, hogy ambiciózus lépést tegyenek előre. Connor kalandjának fejlesztése három évvel ezelőtt kezdődött, ami rizikós és költséges, de mégsem volt probléma, hiszen az időközben megjelent két játék, a Brotherhood és a Revelations bevételével gond nélkül mehetett a munka, s nem mellesleg sürgető határidők nélkül, viszonylagos nyugalom uralkodhatott az irodában.
A Ubisofttól Laurent Detoc arra a kérdésre, hogy szeretnének-e egy nyolcadik, kilencedik, vagy akár tizedik részt készíteni, azt felelte, hogy igen, sőt szeretnének mellékágakat is beiktatni. Meglátása szerint nincs olyan sorozat, amit ne lehetne évente új részekkel bővíteni, hiszen ha jó a játék, az emberek meg fogják venni.
Az AC3 vezető tervezője, Alex Hutchinson ehhez hozzátette, hogy az éves termelés tette lehetővé, hogy ambiciózus lépést tegyenek előre. Connor kalandjának fejlesztése három évvel ezelőtt kezdődött, ami rizikós és költséges, de mégsem volt probléma, hiszen az időközben megjelent két játék, a Brotherhood és a Revelations bevételével gond nélkül mehetett a munka, s nem mellesleg sürgető határidők nélkül, viszonylagos nyugalom uralkodhatott az irodában.