A Mass Effect 2 egyik legjobb funkciója, hogy az első részben elkezdett egyedi karakterünket használhatjuk, de sajnos ma kiderült, hogy nem úgy mint azt sokan gondolták. Casey Hudson a Computer Worlddel készített interjújában ugyanis elmondta, hogy a képességeink tekintetében a nulláról fogunk kezdeni, mégpedig azért, mert a fejlesztők minden egyes rendszert (célzás, karakterfejlődés, képességek, stb.) átalakítottak és megreformáltak, így lehetetlen volna importálni a megszerzett erőket, plusz a sztori szerint valami szörnyű dolog történt a szeretett kapitánnyal, ám erről még nem tudunk semmit. A régóta őrizgetett mentésfájlokat azonban még ne dobjuk el, hiszen a játék észlelni fogja, hogy hányas szinten álltunk, és hogy milyen volt a mentalitásunk, és ennek megfelelően fog változni a fejlődési rendszer és ami legfontosabb, érződni fog, hogy ugyanazt a karaktert irányítjuk.
Mass Effect 2: Shepard lenullázva
Habár a Mass Effect 2-ben használhatjuk az első részben hosszú órák alatt felfejlesztett karakterünket, a megszerzett különleges képességeinknek búcsút kell intenünk.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Mass Effect 2 megjelenés:
2011. január 21.
Mass Effect 2 gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 15 GB
Kegan: A KotOR 2-ben nem volt amnéziás a főhős.
ja elfelejtettem szerintem ezt a me2-vel foglalkozó guruban is említették
Az én tudásommal addigra csak kiviszem mikorra jön a köv rész.
azért én még reménykedem, hogy a fejlődést tovább lehet valamilyen szinten vinni
Ez meg teljesen jogos , mi értelme lenne full tápos karakterrel menni.
azért gondolkodom mien szörnyű dolog lehet az ami miatt elfelejt célozni Shepard
Engem igazából a mentés felismerésben egyetlen dolog izgat, hogy a történet illeszkedjen az előző játékban tett cselekedetekhez. A többi nem zavar.