David Cage a PlayStation Blognak adott interjújában beszélt a Quantic Dream legújabb, idei E3-on leleplezett játékáról, a Beyond: Two Soulsról. David szerint bár a Beyond a Los Angeles-i kiállításon a Heavy Rain interfésze alatt futott, valójában teljesen más lesz, mint a 2010-es elődje, s noha itt is inkább afféle interaktív mozira számíthatunk, a két homlokegyenest eltérő főszereplő alaposan megkavarja a megszokott játékmenetet. Cage úgy véli, hogy a játékosok most még elképzelni sem tudják, mekkora különbségeket látnak majd -- pedig szerinte a Beyond minden téren felülmúlja a Heavy Raint.
Mivel a játékban az Ellen Page által megformált Jodie-n túl egy Aiden nevű kísértet is főszerepet játszik, az ő képességei teljesen új, szokatlan játékélményt szolgáltatnak, hisz képes átmenni a falakon, felszedhet olyan dolgokat, amiked Jodie nem, sőt, még a többi karakterrel is kommunikálhat valahogy -- igaz, erre David már nem tért ki (reméljük, hogy megszállhat másokat, az nagyon klassz funkció lenne).
Elmondta ugyanakkor, hogy a fejlesztés nagyon jól halad, és hogy a játék nemrég lépte túl az alfafázist -- ez azt jelenti, hogy már minden játékelem üzemképes, csak nem lettek optimalizálva. Megjelenés jövőre, kizárólag PS3-ra.