"Én komolyan hatalmas rajongója vagyok a számítógépes játékoknak" - mondta el egy interjú során Mark Rein - "de igen, a konzolok megszámlálhatatlan mennyiségű hardcore játékost lopnak el a PC-s iparból." Innentől válik aranyossá a történet, az Unreal játékok atyaúristene ugyanis így folytatja: "Amint kijött a Call of Duty 4, hallottam, hogy pár srác a mieink közül ül az asztalnál és erről a remek játékról beszél, meg arról, hogy milyen jót mészárolgattak előző este." - Mark Rein, az UT 3 fejlesztője méltatja a Call of Duty negyedik részét? - "Odamentem hozzájuk, és megkérdeztem: hé tesók, melyik szerveren játszotok? Én is csatlakoznék hozzátok valamelyik este. Erre vállat vontak, és közölték: semmi akadálya, csak küldjek nekik egy friends requestet" - az új generációs konzoloknál úgy tudsz a barátaiddal egy szerveren játszani, ha felveszed őket a Steamből már PC-n is ismerős barát-listába. - "Ekkor döbbentem rá, hogy ők mindannyian konzolon játszanak. Plusz, az eladások tekintetében is érződik ez a fajta hozzáállás: gyakran tíz konzolra eladott programra jut egy PC-s." Mark tehát el van keseredve. Ehhez mi csak annyit fűznénk hozzá, szokásos rosszmájúságunkban, hogy ha nem a Call of Duty negyedik részével játszanának, talán kicsit innovatívabbra sikerülne a következő UT is...
Mark Rein: a konzolok lenyúlják a játékosokat
Mark Rein, az Epic stúdió - az Unreal-brigád - atyaúristene elég látványosan kifakadt egy interjú során. A kérdés mi lehetne más, mint az itt a PGO-n is nagy divat "konzol kontra PC", Mark pedig elkeseredéséről adott hangot.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
1.:Játék és NEM lyáték
2. konzolos játékok ugyanúgy tölthetőek megjelenés után....
Jópáran lehet azért is vettek konzolt a PC mellé,mert csak azon jött-jön ki a kedvenc játékuk.
Én találkoztam pár játékkal amit konzolról portoltak át PC-re,és gyalázatos volt az irányításuk,mert nem foglalkoztak vele pl: nem lehetett oldalazni csak forogni,a kamera össze-vissza ugrált.Ilyenkor persze elmegy a kedve az embernek,és elgondolkodik hogy mi értelme volt ilyen vacakul átkonvertálni,csak azért hogy PC-n is legyen?
Ha jobban odafigyelnének az optimalizálásra,mint régebben, akkor talán jobban fogynának a játékok,nem kellene hozzájuk erőmű, de hát akkor senki nem venne új cuccokat.
Nem hinni meg gondolni kell itt, hanem reálisan látni az eseményeket.
Nem túlzás azt állítani, hogy csak a WoW és a Simsek bírják a konzolokkal a versenyfutást.Az adatok azt bizonyítják, hogy a PC rendre alul marad a konzolokkal szemben, és ez független attól, hogy ki, kivel, mit akar elhitetni.A tények azok tények, és ezek a mérvadóak, ezek alapján állapítják meg, hogy konzol>PC.Ennyi.