A Dark Millennium Online-t 2007-ben jelentették be, de egészen 2010-ig kellett várnunk a bővebb információkra. Az elképzelés szerint sok-sok évvel a Horus Heresy néven elhíresült polgárháború eseményei után vettük volna fel a történet fonalát, de hogy pontosan milyen konfliktus áll a résztvevő népek között, az máig rejtély, ahogy sok más egyéb is a játékot illetően, azt viszont ismeretes, hogy a fejlesztés nem megy valami gördülékenyen.
A THQ már régóta küszködik a fejlesztéssel, s ma megtudtuk: nem sikerült támogatókat szerezniük a munkálatok folytatásához, a programot azonban nem dobják a kukába, hiszen túl sok pénz van már benne. Azzal a megoldással álltak elő, hogy a játékot egy hagyományos, szóló- és multiplayer móddal ellátott akciójátékká „konvertálják”, a lehető legtöbbet megtartva az eddig kidolgozott elemekből, így remélhetőleg valamikor a nem túl távoli jövőben már a boltokba kerülhet a mostantól csak Warhammer 40k: Dark Millennium néven futó program.
Az átalakításnak persze megvannak az áldozatai is: a Vigil Gamestől 79 dolgozót, a Relic Entertainmenttől pedig 39 munkatársat küldtek el. A Vigil innentől kezdve a Darksiders II-re fog fókuszálni, a Relic pedig a Company of Heroesra és a Warhammer 40k: Dawn of Warra, az viszont kérdéses, hogy most ki dolgozik a Dark Millenniumon, hiszen ezzel kapcsolatban nem volt hajlandó nyilatkozni a kiadó.
A THQ már régóta küszködik a fejlesztéssel, s ma megtudtuk: nem sikerült támogatókat szerezniük a munkálatok folytatásához, a programot azonban nem dobják a kukába, hiszen túl sok pénz van már benne. Azzal a megoldással álltak elő, hogy a játékot egy hagyományos, szóló- és multiplayer móddal ellátott akciójátékká „konvertálják”, a lehető legtöbbet megtartva az eddig kidolgozott elemekből, így remélhetőleg valamikor a nem túl távoli jövőben már a boltokba kerülhet a mostantól csak Warhammer 40k: Dark Millennium néven futó program.
Az átalakításnak persze megvannak az áldozatai is: a Vigil Gamestől 79 dolgozót, a Relic Entertainmenttől pedig 39 munkatársat küldtek el. A Vigil innentől kezdve a Darksiders II-re fog fókuszálni, a Relic pedig a Company of Heroesra és a Warhammer 40k: Dawn of Warra, az viszont kérdéses, hogy most ki dolgozik a Dark Millenniumon, hiszen ezzel kapcsolatban nem volt hajlandó nyilatkozni a kiadó.
A space marine is jó volt
Ez már nem igazán helytálló, az emberiség lényegében már csak védekezik a minden iránybol támadó idegen fajokkal szemben
Dehogy rejtély, az egész 40k arról szól, hogy az emberek minden más népet ki akarnak irtani.
"nem sikerült támogatókat szerezniük a munkálatok folytatásához, a programot azonban nem dobják a kukába, hiszen túl sok pénz van már benne. Azzal a megoldással álltak elő, hogy a játékot egy hagyományos, szóló- és multiplayer móddal ellátott akciójátékká „konvertálják”, "
Miért, egy MMO-t akciójátékká konvertálni nem kerül pénzbe?
"a lehető legtöbbet megtartva az eddig kidolgozott elemekből,"
Nem vagyok benne biztos, hogy ez jót tesz neki. Alap helyzetben teljesen más elvárások vannak egy MMO és egy akciójáték között.