A stúdió a napokban megtartotta a szokásos éves megbeszélését, amelynek keretében megtudtuk, hogy a GRFS: Next fejlesztőcsapata szoros együttműködésben szeretne dolgozni a Ubisoft Kievvel a sorozat követező játékának elkészítésén. Valószínűleg azért szorgalmazzák a két gárda jobb összefonódását, mert nem volt egyszerű világra hozni az első Future Soldiert.
A megbeszélésen is szóba került, hogy csak nagy nehézségek árán készült el az átirat, amit először a kiadó bejelentett, majd elkaszált, aztán pedig újra bejelentett, ráadásul a PC-s verzió, még ha nem is sokkal, de azért rosszabb átlageredményt ért el Metacriticen. Egy jobb munkakapcsolattal mindez elkerülhető.
Természetesen az még nem derült ki, hogy mikor fog megjelenni az új Future Soldier, és egy darabig még biztos nem is fogunk semmit sem hallani a projektről, elvégre még hivatalos név sincs, csak egy helyfoglaló.
A megbeszélésen is szóba került, hogy csak nagy nehézségek árán készült el az átirat, amit először a kiadó bejelentett, majd elkaszált, aztán pedig újra bejelentett, ráadásul a PC-s verzió, még ha nem is sokkal, de azért rosszabb átlageredményt ért el Metacriticen. Egy jobb munkakapcsolattal mindez elkerülhető.
Természetesen az még nem derült ki, hogy mikor fog megjelenni az új Future Soldier, és egy darabig még biztos nem is fogunk semmit sem hallani a projektről, elvégre még hivatalos név sincs, csak egy helyfoglaló.