- Dobogós helyre lépett elő a Xiaomi az okostelefon-gyártók piacán
- Az elmúlt negyedévben 13 százalékra nőtt a piacrészesedésük
Idén ünnepelte megalapítása tizedik évfordulóját a Xiaomi, az okostelefon-gyártó pedig most egészen kiemelkedő eredményeket húzott elő a kalapból ezen alkalomból, az IDC, Canalys és Counterpoint Research piackutató cégek friss negyedéves jelentéseiből ugyanis kiderül, hogy immáron a harmadik helyet foglalják el a leszállított készülékek mennyisége alapján rangsoroló listán.
A Xiaomi nagyjából 46 millió okostelefont adott el a júliustól szeptemberig tartó időszakban, ami 13 százalékos piacrészesedést jelent, ezzel pedig harmadikok jelenleg a rangsorban a Samsung (22%) és a Huawei (14%) mögött, megelőzve az Apple-t (12%).
“Ezekben a nehéz időkben a Xiaomi összefog üzleti partnereivel, hogy képesek legyünk megbirkózni az előttük tornyosuló kihívásokkal. Mindent elkövetünk azért, hogy összehangoljuk online és offline kereskedelmi csatornáinkat, és ezek segítségével eljuttassuk innovatív termékeink széles választékát a magyarországi Mi rajongóknak és vásárlóknak, valamint a világ minden tájára – megfizethető áron. Idén vagyunk tízévesek és örömmel látjuk, hogy az iparágunk három nagy adatszolgáltatója igazolja vissza az eredményeiket, amelyek küldetésünk megvalósítását szolgálják. Ez pedig nem más, minthogy a technológiai innovációt a világ minden tájára és mindenkihez eljuttassuk” – mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.